harry11 5 #1 Публикувано 20 Април, 2015 Здравейте колеги, Имам достааа голям разход на масло. Какво ли не правих какво ли не сменях (гумички на клапани, гарнитура на картер, гарнитура на капака). В крайна сметка се стигна до маслени сегменти. Някой да знае ревизирането на мотора колко пари излиза.Мотора е D14z6. Чудя се дали има смисъл тъй като колата си остава вечно моя след този ремонт. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 20 Април, 2015 Колко излиза зависи от много фактори -какви части взимаш ,колко е алчен майстора и т.н .Остава вечно твоя не мисля че важи за хонда,после след кадърен ремонт колата става пушка ,ще караш с кеф ,пък като решиш по-нататък да се разделиш с нея мисля че ще се намерят купувачи без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivcho_86 2 #3 Отговорено 8 Май, 2015 Здравей колега , колко точно ще струва ремонт на един двигател е невъзможно да се предвиди. Всичко зависи от теб и от джоба ти. Ако дакажем твоите сегменти струват 100лв ПРИМЕРНО , като махнеш коляновия вал ще искаш да смениш и семерингите така и така е смъкнат вала те да са по 20 лв да кажем, после се мерят лагерите основни и биелни ,ако са към края на живота си (според сервизния допуск) трябва да сесменят (така и така е смъкнат вала) после като извадиш буталата се мери и цилиндровата риза според буталото и там ако нещата са към края се прави (не знам при хонда ризи ли се сменят или бутала но сигурно са бутала ) Ти казваш че главата ти е правена (като сменяха гумичките водачите някой мери ли ги луфт в водачите причинява кратно по бързо износване на гумичките ) .Като се маха картер се сменя задължително гарнитура , която е добре да бъде поставена със силикон (аз ползвам на виктор реинз "рейнцсойл" със ал.примеси ) той струва 30тина лева + сумата на гарнитурата. Бутала се вадят от горе което значиче ще ти трябва и гарнитура за главата . Като се маха вал се маха и маховик там болтовете се слагат с лепило НО хубаво един локтайд осигурител струва и той 15тина лева. към дотук изчислената сума според цената на частите се добавят и консумативи като : нафта ,корисилин,меглио ,парцали ако нямаш , нов маслен филтър и 2 вида малсло (едно за разработка 1500 до 2000 км и едно даси налееш с новия филтър запостоянно) .Към сметката до тук се добавят и Н-брой детайли които ще ти се прииска да смениш . Другия вариянт е отваряш набиваш новите сегменти и затваряш където сметката ти е само гарнитура на картер + гарнитура на глава + силикон+ осигурител за резби + сегменти+1 масло+1филтър ( разработката ще правиш с маслото с което си в момента ) + консумативи за почистване. Имай в предвид че двигател се прави на чисто и чист всеки детайл се мие и маже преди да се сложи . Сега ще споделя и моя опит с първия двигател който отворих и аз като теб исках само едни сегменти НО , като го отворихи видях дереджето се уплаших и като се почна едно пазаруване сегменти, основни лагери ,биелни лагери ,къде що има уплътнение и гарнитурка , водачи на клапани , гумички , хидравлични повдигачи (двигателя беше на ауди) ,лагери на вала на делкото,ревизия на маслена помпа, термостат,водна помпа ,ролки, ремъци- цялата работи почни наближи 1000 лв защото всичко беше оригинално. гедоре , комплект лимбуси,луфтомерни пластини,шублер , вътромер индикатор - тези си ги набавях в продължение на една година преди да започна да разглобявам . Така че избора е изцяло твой може и с 300 може и с 1000 реши какво ще правиш с колата и колко искаш да якараш.Лично аз ако пак отворя свой двигател няма да се поколебая и ще го направя от -до както си трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове