hCivic7 0 #1 Публикувано 20 Април, 2015 (Редактирано) Здравейте, Сивик 7ма генерация 1.4 90 к.с. значи от 2-3 седмици колата започна да вие почти не се чуваше, но сега си вие доста сериозно.. Значи когато е на свободна се чува, но не много, като натисна съединителя спира(вие и като се кара.. чува се на всички скорости). Ако някой може да помогне или ако се е сблъсквал с този проблем, че я карам на майстор единия ми вика скоростна кутия, 2-рия аксиален лагер, 3-тия диференциал.. Редактирано 20 Април, 2015 от hCivic7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 20 Април, 2015 hcivic7 ,има доста обширна тема за 7ма генерация ,в която са отговорите на всичките ти въпроси относно колата.Ако те мързи да я четеш,давам ти отговора за виенето -лагер на първичния вал на кутията,след отварянето и може и други лагери в нея да са тръгнали ,но този е първи за смяна.Лагерите се поръчват от хонда -нямат аналози-и се чака десетина дена за доставката,така че го имай предвид като я разглобите че ще трябва да стои някъде разглобена през това време.Може би ще си помислиш както мен че така и така е отворена е добре да се сменят всичките 7 лагера и да ги поръчаш предварително ,обаче като ти кажат цената ,няма да искаш вече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 20 Април, 2015 Кажи Фен колко струват седемте лагера комплекта.Мене първите 3 по редицата бяха за смяна и струваха 300лв без няколко лева там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 20 Април, 2015 (Редактирано) Там с да ,около тая цена. мноо зависи и тея на дифа дали ще са в цената и кои тип ще са че има и по 108 лева броиката а са два.Принципно ако не е карана много с проблем се минава само с двата на първичния вал. Но пак казвам цената зависи от типа лагери за кутията дали е с големия или малкия лагер.колегата ако иска може да ми пише на лични му дам цени за ремонт итн. Редактирано 20 Април, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 20 Април, 2015 Моя единия беше около 10санта диаметър по спомени и струваше 160лв -бахти лагера !Тез на дифа са едни грамадни и колко струват хич не ми се мисли!Моята след смяна на съединителя почна след седмица да вие и за 10 дена не можеше да се трае-страшно бързо прогресира -като рак !Майстора ми каза че ако се кара така се променяли работните повърхности и други неща ми обяснява и че след време ще трябва вече нова кутия ,така че бързо я карай в бокса докато може да се спаси кутията . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cazan0wa 3 #6 Отговорено 20 Април, 2015 До hcivic7 здравей колега и аз имах същия проблем само че при 1,6 мотора при който беше по същия начин стърже като натиснех съединител спираше.Смених съединител със надеждата много хора казваха че е от аксиалният лагер но уви не беше излезе Лагер на първичният вал, И пратих скоростната при Fenabg и от тогава да чукна на дърво нямам проблеми така че може да се свържеш със него,Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bull_shit 0 #7 Отговорено 26 Април, 2015 Еднакви ли са кутиите от d14z6 и d14z4.. аз съм с D14Z6 мога ли да сложа скоростна кутия от d14z4? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове