Jump to content
Tenyo G.

Няколко въпроса относо Honda Accord 1.8i ES/ 97г. 5d

Recommended Posts

 Здравейте на всички,

 

 Купих си наскоро така желаната от мен Хонда Акорд, след дълго чакане да намеря перфектно запазената( доколкото може разбира се) на външен вид и купе. Колата е нов внос, което предполага възможно проблеми, но засега върви учудващо добре- дърпа достатъчно, като за по-малкия мотор, пали от раз и тн. Но все пак имам някои проблеми/ притеснения.

 

1. При по-голяма гърбица и неравност на пътя, пружините главно отзад, но и отпред,скърцат доста. Иначе през 90% от времето не се чува и най-малкото потропване или почукване. Не съм сигурен дали изобщо е от пружините, ако не, то от какво може да бъде според вас или ако са пружините дали има вариант да ги оправя без да ги сменям.

 

2. На втория ден, след като я купих, минах за съжаление през една новоизникнала дупка :(((( с 50км/ч- хвръкна таза, подби се джантата и ест. балон на гумата. Но малко след това светна и лампа на таблото- "SRS". Почти съм сигурен, че заради това светна, но все пак кажете си мнението- какво озн когато свети и какво тр да се направи.

 

3. Другото, което искам да Ви попитам за мнение е първоначалното сервизиране на такъв Акорд нов внос. Освен всички стандартни консумативи като масла, вс филтри, ремъци/ролки и подобни, кои са слабите места на тези модели, които трябва да се проверят задължително, за да съм по-сигурен на пътя, тъй като ще пътувам доста с нея.

 

Благодаря Ви предварително за отделеното внимание и отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с пружините си е хронично ,така и не го оправих 70 хил..а бяха здрави..Пишман майстор може да уклепе зацепването щот май си с балансиращи валове,там зацепването е специфично имаше няква дупка някъв отвор на блока ... и имаш 2 ремъка и 2 ролки..Слабо място са предните горни шарнири и скапаните ,меки,гадни задни амортисьори ,иначе колата е чук...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за включването.

 

Сигурно звучи тъпо, но не разбрах само, какво имаш предвид с"Пишман майстор може да уклепе зацепването щот май си с балансиращи валове,там зацепването е специфично имаше няква дупка някъв отвор на блока" 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има предвид,че може да ти зацепи неправилно балансиращите валове.....не е голям шанса все пак колата вече не е толкова рядка и я има немалко години,но аз лично съм попадал на сервизи които незнаят как се зацепват балансиращите валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно, аз така или иначе съм решил да я карам в представителството на Хонда в Стара Загора, надявам се да са достатъчно компетентни. Не мисля да карам където и да е....не смятам да я сменям, дори и ако си купя по-нова, просто този модел ми харесва адски много. Отделил съм 1500лв за сервизиране хаха дали ще ми стигнат за този списък:

  • [*]Смяна на филтри- маслен, въздушен, горивен и на купето [*]Смяна на двата ремъка и ролките към тях [*]Масло на двигателя, масло на скоростната кутия, спирачна течност, хидравлична помпа течност, антифриз [*]Смяна на маркучи на спирачките [*]Диагностика / SRS лампата свети / [*]Проверка на окачването [*]Замерване на алтернатора [*]Регулиране на клапаните [*]Смяна на гарнитура [*]Смяна на горни шарнири [*]Проверка- теч на масло по двигателя [*]Тампони на двигателя и гърнето [*]Смяна на термостат [*]Нова водна помпа [*]Нова дистрибуторна капачка и палец [*]Проверка на  свещите [*]Кабели за свещи [*]Пружини 4бр. [*]Нови задни амортесьори


А това, че с пружните е "хронично" какво трябва да означава, как се поправя или се сменят направо?

Мисля да сменя задните амортесьори, какви бихте ми препоръчали?

 

Благодаря отново!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Стара Загора (Ай Ем Ай) са пичове отвсякъде. Идеалната комбинация между компетентност, удобство и техника на официален сервиз и запазени цени за труд от времената, когато сервизът се подвизаваше в една колиба в Самара.

 

А със скърцането отзад и аз го имах същия проблем навремето, когато имах такъв акорд, и нито един сервиз от софийските не успя или дори не се нае да го оправи. Да не говорим за абсурдните диагнози от рода на "сигурно е от капака на багажника това"... Ще се изненадам приятно, ако момчетата в СЗ успеят да ти помогнат по него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те Ай Ем Ай са всъщност този сервиз за който говоря на ХОНДА :)))

 

Хм ...малко ме притесни сега, като ми казваш, че ще се учудиш ако оправят скърцането...толкова ли е трудно?

Мислех си че ще стане със смяна на пружини и амортисьори.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...