Jump to content
acc_f20b6

Проблем спирачки Accord 6

Recommended Posts

Здравейте,преди няма и 3 месеца смених на акордеона предните и задни дискове и накладки с такива на Ferodo.. Но от скоро се почна едно свирене,чудо.Викам те няма да са легнали още,но оправия няма :-( Даже по-зле стана.При спиране започна да тресе волана,както при крив диск,но те са на 3 месеца,не са прегрявани,не са мокрени загряти.(Знам как да ги вардя).Аз спирачки използвам рядко,задните дискове още не са се заличили следите от фабричниа шлайф.Но отпред тресе здраво.Имам една биалетка за смяна,но и като ги сложих,тя пак си беше зле и те тресеше..Това за отпред,отзат почти като е спряла колата се чува : тък тък и педала се движи и той с това "тъкане" Всичкото тва от 4-5 дена.Според Вас,какви са причините?Менте дискове или и накладки,да изчанчат дисковете за 3 месеца,с почти не използвана спирачка(не натоварвани изобщо)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са си фабрични криви.Отиди в някой сервиз за да ги престържат и ще се оправят.Цената е около 25 лв. на диск. Аз такс си оправих мойте цимермани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото защо тогава не правеха така? Аз мислех да си стържа предните,но ми казаха,че са балансирани и т.н. и не трябва да се бутат.Затова си взех нови..Други идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стига с тия пристъргвания , бе колеги!Аз след толкова години съм стигнал до един извод - оригинални накладки хонда !!! Това е ..  

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Специално за 6та е пробвано !!! след махане на оригиналните накладки и слагане на някакви невероятно маркови и меки накладки тресенето (с което съм отлично запознат от мойта 5та генерация) се появи още на първите 1000-2000 км ... накладките бяха изхвърлени в кофата и след слагане на оригинални тресенето естествено се изпари .... колата и до мемоента си спи и ( !!! ) не тресе (без да се сменят изобщо дисковете )

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може и да имаш право.Сменях накладки предни,преди 3 години,незнам какви бяха,но диска свърши накладките да са паднали с 2-3 мм. А сега новите са точно на пробега,който визираш ти 1800-2000 км от слагането им.. Да сменям пак накладки предлагаш?Задните и тях ли?

Специално за 6та е пробвано !!! след махане на оригиналните накладки и слагане на някакви невероятно маркови и меки накладки тресенето (с което съм отлично запознат от мойта 5та генерация) се появи още на първите 1000-2000 км ... накладките бяха изхвърлени в кофата и след слагане на оригинални тресенето естествено се изпари .... колата и до мемоента си спи и ( !!! ) не тресе (без да се сменят изобщо дисковете )

Редактирано от acc_f20b6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слагай оригинални отпред и виж какво ще стане - ако се оправят нещата - задните си ги остави. Значи минал съм през всички филми със стъргане на дискове, нови дискове ... накладки , а на 5та понеже пациентите (а.к.а майсторите) не знаят, как се махат тия дисковие махаха главината - после ми ги набиваха на преса (или с каквото имат там под ръка), че и главина по тоя повод сменях от тяхната простотия ...Предвид всички тия приключения и предвид , че на 6тия акорд след смяна на накладките с някакви феродо , текстар или там някакви си други веднага взе да притриса и като се смениха накладките просто всичко заспа ... По спомен около 250 пари струваха (ама дали беше комплекта или бройката не помня ) - така или иначе да използаш шанса всичко да се оправи само с една смяна на накладки и да си спестиш всякакви от описаните приключения, според мен си струва и аз на твое място бих направил така. Освен това и да се наложи в последствие нещо допълнително - накладките са си в теб - дал си пари за част, която ще си ползваш, а не за майстори.

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Шанса да се оправи ,само със смяната на оригинални накладки, е минимален.

Проблема ти най-вероятно е от дисковете / или по-точно казано, от лошия материал от който са направени/, независимо, че си ги пазил /не си ги  прегрявал и мокрил/.

Това за материала - важи според мен, независимо от марката дискове  които си купил.При едни издържат 2 месеца при други 5 , но рано или късно се кривят.

Провери ли, да не ти задържа някой от спирачните апарати, или да имаш голям луфт във водачите?

 

п.п. Преди година бях с оригинални накладки и при спиране при голяма скорост, се появяваха вибрации.Мислех, че накладките са към края и са вече за смяна, та купих и ги смених с едни "Текстар".При смяната се оказа ,че има още живот в старите накладки. Но така или иначе, бях купил нови и бях разглобил вече колелата, та ги смених. След смяната, вибрациите вече ги нямаше, а дисковете си бяха оригиналните, от завода. От тогава съм минал близо 25 х.км. и нямам проблем.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С апаратите всичко е ок..Да сменям дискове ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като ги смениш с други, пак няма гаранция,че ще са читави. На мой приятел с гаранционо СРВ, му ги смениха на 60 х. с оригинали и след 40х. пак му се изкривиха.Не мога да ти кажа какво да направиш, но ако бях на твое място, щях да прежаля 50-тина лева и щях да престържа предните , на специализирана машина.Ако искаш пък, послушай колегата и направо набутай 200+лв. за нови оригинални накладки. Щом новите които си сложил свирят, са смотани (кофти феродо) и аз бих ги сменил с по-меки.Успех и пиши като решиш проблема.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колга от теорията на (малко) вероятностите, може ли да ме просветлиш относно начина и метода на измерването ти (на вероятности), та барем и аз стана човек. С други думи - защо да е малка вероятноста да се оправи проблема със смяна на накладките? Може ли обосновка ? Моята обосновка е проста, но за сметка на това е практическа - сложих някакви текстар, феродо или друга шитня (най-скъпите не оригинални накладки от човек в бранша , макар и вещ относно друга марка автомобили) и волана започна да тресе . Сложих моментално оригинални и волана спря да тресе ? Аз пък мога да ти кажа, че пристъргването на специализиранта машина (струг) е малко вероятно да реши какъвто и да е проблем и обосновката ми е следната :1. Ако материала е кофти - какво ще попречи на последващо изкрияване , след като да речем вече един път дисковете са заравнени ? 

2. Какво ще попречи на последващо изкрияване, при положение, че вече сме го направили тоя диск по тънък ? Т.е., колкото и да е с малко вече детайла е "по-слаб"  И дуго - сигурен ли си, че са ти били оргинални накладките ? Да не би да се окаже като при мен - сложени в Германия Лукас. Единствено, което мога да препоръчам и аз с две ръце - добра профилактика на спирачните апарати. В какво ще се изрази "Набутката" вече е въпрос на личен избор. Аз на капацитети, които да ми блъскат по колата и които не могат да четат чертеж съм се нагледал. На всеки близък и познат с хонда, казвам да не си дава парите на вятъра за друго освен за оригинални накладки. Това е част, която се сменя кажи-речи веднъж на собственик и не си струва приключенията. А аз на колегата аццф20б6 пожелавам успех и късмет и го моля за информация за избора и резултата от лечението.П.п. Защо тресенето при натискане на спирачка не е константа, ами в зависимост от интензитета на употребата на спирачките - и интензитета на тресенто се променя ? Т.е. при много използване на спирачки - например планинско каране надолу - като си използвал спирачките един час, колата тресе така, че все едно ще се разпадне. После като поизтине тресенето е намаляло в пъти. Излиза, че диска се самоизправя.Колега аццф20б6 - може да ме провериш - направи няколко мааалко по-екстрмени спирания едно след друго и виж дали тресенето ще се промени ... на следващия ден като си караш нормално виж дали пак няма да е намаляло тресенето до първоначалните нива.   

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Веднага ти отговарям,сутрин като запаля и тръгна за работа,нарочно ги "помпя" по едно спускане до вкъщи,волана не мръдва,не свирят и т.н. След няколко спирания,се почва със скомена :-)..Почивните дни,ще ги пръсна да проверя отново апаратите,но според мен си прав,че белата е в накладките.В момента в който се загладиха почна всичко..И като,че ли искат по-здраво стъпане на педала,за да спрат(нямат тва сцепление,като първоначалното им)Ще пиша,какво се е случило в края на седмицата.А относно блъскачите съм на твое мнение: сервиз в краен случай.

Редактирано от acc_f20b6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега.Накладките или са кофти по рождение или като си ги сложил скоро след това си ги използвал екстремно(визирам рязко спиране при по висока скорост през първите 200-300км пробег) и така те са се опекли и сега са по-твърди от диска. :ppp Като сменя накладките профилактира ли си спирачните апарати?Пластината която е на буталото и контактува с гърба на накладката се зачиства и цялата се маже с грес,защото тя е основния виновник за скърцащия звук и естествено тя е предизвикана от изпеченатаи твърда накладка.Тресене при спиране може да е от окачване,крива гума/джанта и криви дискове.Това "тъкане"което споменаваш в синхрон с вибрация по педала на спирачката на мен ми прилича на крив диск.След Увери се ,е всичко друго ти е наред и тогава подмяна на дискове и накладки,комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колга от теорията на (малко) вероятностите, може ли да ме просветлиш относно начина и метода на измерването ти (на вероятности), та барем и аз стана човек. 

С други думи - защо да е малка вероятноста да се оправи проблема със смяна на накладките? Може ли обосновка ? .......

 

 

 

 

 

 

Колега, а ти четеш ли какво съм написал?

Иначе специално за теб, пак ще повторя:

Скапания материал от който се правят дисковете,  довежда до изкривяването им и понеже вече са изметнали, каквито и накладки да сложиш, пак ще тресе.

Казах също, че причината може да е и в скапаното феродо на накладките, обаче за да е сигурен колегата, че причината е в тях и за да елиминира дисковете /като евентуален виновник/, по-евтино ще му бъде да даде 50 лв. за проверката им, отколкото да даде 250 лв. за нови оригинални накладки - това по повод набутването за което питаш.

 

По повод това:

 

 

И дуго - сигурен ли си, че са ти били оргинални накладките ? Да не би да се окаже като при мен - сложени в Германия Лукас. 

Ти кажи - ето ти ги:

 

post-20738-0-89424200-1427373532_thumb.jpg

 

Иначе за спирачните апарати, съм съгласен с теб, а и това го питах и посъветвах да провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е добре.Има една биалетка дясна,която е за смяна.Тя може ли да доведе до тези симптоми? Леко ми дърпа на дясно при рязко спиране. Един колега ме прати пък и към проблем с ABS-а.Старите накладки още са в мен,имат бая хляб в тях.Да пробвам да сложа тях временно,да разбера дали в тях и плоблема или да не си играя?Апаратите са ок.Задните даже са нови и те,тъй като бяха брокирали водачите им.Ще проверя отново предните,но да пробвам ли със старите накладки,които не бяха за смяна,но реших като ще сменям дисковете да сменя и тях?Малко опражнения за луди ще е,но да елиминирам поне един вариянт,че станаха много опциите :-( Станах пишман :-)

Колега.Накладките или са кофти по рождение или като си ги сложил скоро след това си ги използвал екстремно(визирам рязко спиране при по висока скорост през първите 200-300км пробег) и така те са се опекли и сега са по-твърди от диска. :ppp Като сменя накладките профилактира ли си спирачните апарати?Пластината която е на буталото и контактува с гърба на накладката се зачиства и цялата се маже с грес,защото тя е основния виновник за скърцащия звук и естествено тя е предизвикана от изпеченатаи твърда накладка.Тресене при спиране може да е от окачване,крива гума/джанта и криви дискове.Това "тъкане"което споменаваш в синхрон с вибрация по педала на спирачката на мен ми прилича на крив диск.След Увери се ,е всичко друго ти е наред и тогава подмяна на дискове и накладки,комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е добре.Има една биалетка дясна,която е за смяна.Тя може ли да доведе до тези симптоми? Леко ми дърпа на дясно при рязко спиране. Един колега ме прати пък и към проблем с ABS-а.Старите накладки още са в мен,имат бая хляб в тях.Да пробвам да сложа тях временно,да разбера дали в тях и плоблема или да не си играя?Апаратите са ок......

 

 

От биалетката не е.

Но за това дърпане на дясно, е възможно причината да е в някой от спирачните апарати /естествено ако нямаш различно налягане на предните гуми/.

Разглоби почисти и провери апаратите, провери и водачите им - нищо че си мислиш че са ок.Ако някой ти е задържал, си изпекъл феродото. Ако старите накладки са равномерно износени и нямат канали, може да пробваш и с тях.

Иначе на новите накладки, с лист от ножовка може да направиш един канал на късата страна, до средата на феродото, за да изпада по-лесно боклука от износването им и прахоляка и ако не са изпечени много, свиренето би трябвало да изчезне.Ако са много лъснали, вземи едно парче шкурка и на равна плоскост ги затъркай малко да свалиш горния изпечен слой.

Когато аз си купувам накладки, не робувам на марката ,а гледам материала на феродото да е читав, да е по-мек.Такива са обикновено така наречените графитни накладки, които доста цапат джантите в черно,свършват по-бързо от обикновените, но колата спира доста по-добре с тях и не издават никакви звуци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че темата е стара, но да сложа и аз 2 цента както се казва. При смяна на дискове ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се чисти фланеца на хъба (главината) и то МНОГО старателно от ръжди и боклуци и се намазва със силиконова грес или антисиз. Можете да смятате при евентуално 0.2-0.5 мм ръжда на 3-4 см от оста на главината, какво е отклонението на диска на 15 см от оста на главината - около 1 мм. И перфектен диск ще тресе при незачистена главина. Т.е. профилактика е решението в повечето случаи. А и човек може сам да си я направи без да ходи по гаражите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...