Executor 49 #1 Публикувано 14 Март, 2015 Карам англичанка `99, 1.4, 75 коня хечбек 6 серия. Днес ходих да сменям маслото и слязох в канала да видя отдолу какво става. Маншона на щангата която идва от скоростния лост и влиза в скоростната кутия е омаслен. Маншона е здрав. Този който сменя маслото ми каза, че семеринга изпуска но явно не много и много хора не го сменяли само доливали на 10 000 км по малко. Каза че за да се смени трябва цялата скоростна кутия да се свали и отвори - така било при рената и още няколко коли ми изброи. Въпроса ми е тоя прав ли е или семеринга може да се смени без сваляне и отваряне на скоростната кутия ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #2 Отговорено 14 Март, 2015 (Редактирано) Не се сваля скоростната кутия. Маха се пръта към скоростната кутия и се вади семеринга. Разбира се източете маслото от скоростната кутия. Съветвам те да си купиш семеринга предварително, че не е стандартен и ако го няма наличен на момента оставаш без кола докато пристигне. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=18660&nplgrp=2&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.4IS&nplblk=M__0100 На тази схема семеринга е М-6 Редактирано 14 Март, 2015 от jijane 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #3 Отговорено 14 Март, 2015 Много благодаря. Имаш едно черпене от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #4 Отговорено 14 Март, 2015 (Редактирано) Не за него - 7. Аз съм обяснил за кой е - точно номер 6. Не ми го каза механик а човек, който сменя маслото. Става дума за семеринга където влиза щангата от скоростния лост. Вече питах и на друго място Редактирано 14 Март, 2015 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове