Jump to content
L1nd0r

CRX del sol 1.6 VTi

Recommended Posts

 

Здравейте колеги имам црх 3ген. и имам следния проблем..карах си колата всичко беше окей и на следващия ден се качвам в колата давам на контакт вяртя и вяртяя и неще и неще..направи ми впечатление че чека на двигателя свети и не се чува онзи специфичен звук от бензиновата помпа.Не съм майстор но се опитах с подръчни средства да стигна до някакво решение.Проверих всички бушони и релета.Днес също така проверих дали стига ток до свещите и бензиновата помпа,но за съжаление не стига..Моля някой който е запознат с тези неща да помага.Благодарности предварително!

 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом ти светва чека, тогава тествай системата и виж каква грешка ще ти даде. Ако не знаеш как, накратко: пасажерското място долу в дясно (под жабката) търсиш две букси. Едната е дву пинова, а другата три пинова. Трябва ти дву пиновата. В нея сложи някаква тел (най-лесно и удобно е извит кламер) така че да съединиш двата извода (да джъмперираш един вид). След това като си поставил кламера, даваш на контакт (без да палиш) и гледаш на таблото лампата за чека колко мигания показва (когато нямаш грешки и всичко е наред, оранжевата лампа за чека трябва да свети постоянно). Миганията ти са грешката/грешките. В зависимост дали са по-дълги и по-къси мигания - това ти определя цифрата на грешката. ПРИМЕР: едно единствено дълго мигане е грешка номер едно (първа ламбда сонда, в твоя случай и единствена); едно дълго мигане и 5 къси ти означават грешка 15 (в случая това е грешка за проблем в делкото, обикновено комутатор).

 

 

Ето и списък с грешките:

 

1 O2A - Oxygen sensor #1 
2 O2B - Oxygen sensor #2 
3 MAP - manifold absolute pressure sensor 
4 CKP - crank position sensor 
5 MAP - manifold absolute pressure sensor 
6 ECT - water temperature sensor 
7 TPS - throttle position sensor 
8 TDC - top dead centre sensor 
9 CYP - cylinder sensor 
10 IAT - intake air temperature sensor 
12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve 
13 BARO - atmospheric pressure sensor 
14 IAC (EACV) - idle air control valve 
15 Ignition output signal 
16 Fuel injectors 
17 VSS - speed sensor 
19 Automatic transmission lockup control valve 
20 Electrical load detector 
21 VTEC spool solenoid valve 
22 VTEC pressure valve 
23 Knock sensor 
30 Automatic transmission A signal 
31 Automatic transmission B signal 
36 traction control found on JDM ecu's
41 Primary oxygen sensor heater 
43 Fuel supply system 
45 Fuel system too rich or lean 
48 LAF - lean air fuel sensor 
54 CKF - crank fluctuation sensor 
58 TDC sensor #2 
61 Primary oxygen sensor 
63 Secondary oxygen sensor 
65 Secondary oxygen sensor heater 
71 random misfire cylinder 1
72 random misfire cylinder 2
73 random misfire cylinder 3
74 random misfire cylinder 4
80 Exhaust Gas Recirculation insufficient flow detected 
86 ECT Sensor (Engine Coolant Temperature) circuit range / performance problem 
90 Evaporative Emission Control System leak detected in the fuel tank area 
91 Fuel Tank Pressure Sensor low input 
92 Evaporative Emission Control System insufficient purge flow 

 

 

Колегата над мен ти е написал за главното реле, но то прави проблеми обикновено когато колата се пали като загряла (а не на сутрешно палене, когато мотора е студен). А и при проблем с главното реле, обикновено не светва чека (аз поне съм имал три хонди с проблемно главно реле и не ми е светвал чека).

 

Аз лично залагам на проблем или на комутатор или бубина (т.е. проблем в делкото ти). Огледай дистрибуторната капачка да не е спукана, кабелите на свещи също да не са нацепени и да прехвърча искра. Или делкото (като махнеш дистрибуторната капачка то ще се види) да е пълно с масло, обикновено това са случаите когато се прецакват комутатор и бубина.

До последно като си карал колата, оборотомера работил ли ти е правилно, да не е правил аномалии (например, да прескача рязко стрелката на оборотите, без реално те да се покачват) ?

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...след като не стига ток до бензиновата помпа няма как да стигне и гориво до цилиндрите за да запали. Първо разбери дали бушона за помпата не е изгорял, понякога изглежда като здрав, но не е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина ще е, умира изведнъж :) 

Случвало ми се е преди,а след като сложих новата след 2 седмици, пак замина. Съветвам да смениш палец, капачка и свещи ОЕМ от общата поръчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем преди, но колегата е прав по горе че не палеше когато е загряла, но имаше и по редки случаи и когато е студена! С две думи палеше когато си поиска. Обаче при мен имаше и друго, като не искаше да пали, след първи опит връщам ключа и пак контакт, ако не се чуе помпата, пак повтарям и след втория третия път се чува помпата и палеше. Закарах я на майстор и той ми каза че някаква спойка била корозирала и я запоил наново и от тогава вече дълго време нямам никакъв проблем. Не съм сигурен но и в моя случай май ставаше въпрос за спойка в главното реле. Така че пробвай няколко пъти контакт докато не закачи помпата и ако запали, може би проблема ти е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност е ECU-то, пробвай с друго. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...