L1nd0r 0 #1 Публикувано 11 Март, 2015 Здравейте колеги имам црх 3ген. и имам следния проблем..карах си колата всичко беше окей и на следващия ден се качвам в колата давам на контакт вяртя и вяртяя и неще и неще..направи ми впечатление че чека на двигателя свети и не се чува онзи специфичен звук от бензиновата помпа.Не съм майстор но се опитах с подръчни средства да стигна до някакво решение.Проверих всички бушони и релета.Днес също така проверих дали стига ток до свещите и бензиновата помпа,но за съжаление не стига..Моля някой който е запознат с тези неща да помага.Благодарности предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 11 Март, 2015 http://www.marklamond.co.uk/tech-honda/pgm-fi/main-relay/main-relay.htm Презапой си главното реле. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 786 #3 Отговорено 11 Март, 2015 (Редактирано) Щом ти светва чека, тогава тествай системата и виж каква грешка ще ти даде. Ако не знаеш как, накратко: пасажерското място долу в дясно (под жабката) търсиш две букси. Едната е дву пинова, а другата три пинова. Трябва ти дву пиновата. В нея сложи някаква тел (най-лесно и удобно е извит кламер) така че да съединиш двата извода (да джъмперираш един вид). След това като си поставил кламера, даваш на контакт (без да палиш) и гледаш на таблото лампата за чека колко мигания показва (когато нямаш грешки и всичко е наред, оранжевата лампа за чека трябва да свети постоянно). Миганията ти са грешката/грешките. В зависимост дали са по-дълги и по-къси мигания - това ти определя цифрата на грешката. ПРИМЕР: едно единствено дълго мигане е грешка номер едно (първа ламбда сонда, в твоя случай и единствена); едно дълго мигане и 5 къси ти означават грешка 15 (в случая това е грешка за проблем в делкото, обикновено комутатор). Ето и списък с грешките: 1 O2A - Oxygen sensor #1 2 O2B - Oxygen sensor #2 3 MAP - manifold absolute pressure sensor 4 CKP - crank position sensor 5 MAP - manifold absolute pressure sensor 6 ECT - water temperature sensor 7 TPS - throttle position sensor 8 TDC - top dead centre sensor 9 CYP - cylinder sensor 10 IAT - intake air temperature sensor 12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve 13 BARO - atmospheric pressure sensor 14 IAC (EACV) - idle air control valve 15 Ignition output signal 16 Fuel injectors 17 VSS - speed sensor 19 Automatic transmission lockup control valve 20 Electrical load detector 21 VTEC spool solenoid valve 22 VTEC pressure valve 23 Knock sensor 30 Automatic transmission A signal 31 Automatic transmission B signal 36 traction control found on JDM ecu's41 Primary oxygen sensor heater 43 Fuel supply system 45 Fuel system too rich or lean 48 LAF - lean air fuel sensor 54 CKF - crank fluctuation sensor 58 TDC sensor #2 61 Primary oxygen sensor 63 Secondary oxygen sensor 65 Secondary oxygen sensor heater 71 random misfire cylinder 172 random misfire cylinder 273 random misfire cylinder 374 random misfire cylinder 480 Exhaust Gas Recirculation insufficient flow detected 86 ECT Sensor (Engine Coolant Temperature) circuit range / performance problem 90 Evaporative Emission Control System leak detected in the fuel tank area 91 Fuel Tank Pressure Sensor low input 92 Evaporative Emission Control System insufficient purge flow Колегата над мен ти е написал за главното реле, но то прави проблеми обикновено когато колата се пали като загряла (а не на сутрешно палене, когато мотора е студен). А и при проблем с главното реле, обикновено не светва чека (аз поне съм имал три хонди с проблемно главно реле и не ми е светвал чека). Аз лично залагам на проблем или на комутатор или бубина (т.е. проблем в делкото ти). Огледай дистрибуторната капачка да не е спукана, кабелите на свещи също да не са нацепени и да прехвърча искра. Или делкото (като махнеш дистрибуторната капачка то ще се види) да е пълно с масло, обикновено това са случаите когато се прецакват комутатор и бубина. До последно като си карал колата, оборотомера работил ли ти е правилно, да не е правил аномалии (например, да прескача рязко стрелката на оборотите, без реално те да се покачват) ? Редактирано 11 Март, 2015 от ADH-Honda 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 11 Март, 2015 ...след като не стига ток до бензиновата помпа няма как да стигне и гориво до цилиндрите за да запали. Първо разбери дали бушона за помпата не е изгорял, понякога изглежда като здрав, но не е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #5 Отговорено 11 Март, 2015 Бобина ще е, умира изведнъж Случвало ми се е преди,а след като сложих новата след 2 седмици, пак замина. Съветвам да смениш палец, капачка и свещи ОЕМ от общата поръчка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tufaka 3 #6 Отговорено 27 Март, 2015 И аз имах подобен проблем преди, но колегата е прав по горе че не палеше когато е загряла, но имаше и по редки случаи и когато е студена! С две думи палеше когато си поиска. Обаче при мен имаше и друго, като не искаше да пали, след първи опит връщам ключа и пак контакт, ако не се чуе помпата, пак повтарям и след втория третия път се чува помпата и палеше. Закарах я на майстор и той ми каза че някаква спойка била корозирала и я запоил наново и от тогава вече дълго време нямам никакъв проблем. Не съм сигурен но и в моя случай май ставаше въпрос за спойка в главното реле. Така че пробвай няколко пъти контакт докато не закачи помпата и ако запали, може би проблема ти е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 #7 Отговорено 27 Март, 2015 По всяка вероятност е ECU-то, пробвай с друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #8 Отговорено 22 Август, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98453 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове