Jump to content
inzinera

Хонда Црв 147 к.с атомат ,шумна скоростна кутия

Recommended Posts

Здравейте,от няколко месеца притежавам црв 2000 г. 147к.с. автомат,всичко за сега е ок ,но като е на паркинг (Р) скоростната кутия е доста шумна ...осезаемо,като првключа на друга предавка шума изчезва.Стария собсвеник ми обясни че е нормално при този модел,той веднъж е сменял маслото в кутията.....,аз също го подмених с масло на хонда АТФ,маслото от кутията си беше чисто  бистро на необходимото ниво,но все пак го подмених .Дали това е нормално или си е за притеснение....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, обаче нямам идея, какъв може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хондата е обслужвана в сервиз ОМБРЕ ,и само там,ако някой от сервиза е запознат ,моля да сподели

Редактирано от inzinera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от няколко месеца притежавам црв 2000 г. 147к.с. автомат,всичко за сега е ок ,но като е на паркинг (Р) скоростната кутия е доста шумна ...осезаемо,като првключа на друга предавка шума изчезва.

Какво е положението при "N"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На положение N няма  шум,само когато е на Р

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какъв е този шум - виене, тропане, шум все едно разбит лагер ... ?Има ли разлика в шума, когато паркираш на равно, съответно на баир?Пробвай така - спираш, включваш на "N", дърпаш ръчната, преместваш лоста на "P", пускаш крачната и се ослушваш, какво става с шума. Виж дали има разлика на ниски обороти, и като изфорсираш. Това, според мен, е правилния начин за паркиране на колата, защото така ръчната спирачка поема тежестта на колата, а не скоростната кутия. Обаче, когато паркираш, изменяш малко реда - спираш, включваш на "N", дърпаш ръчната, пускаш крачната, гасиш двигателя и чак тогава включваш на "P".

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съжалявам, докато търсех схемата ми изтече времето за редактиране на предишния постhttp://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S1001&block_02=ATM0300&block_03=17958На тази схема, позиции от 9 до 16 са частите на ръчната спирачка. Зацепват в зъбно колело, онова с правите големи зъби на схемата.п.п. Между другото, не те попитах, като сложиш лоста на "P", без да дърпаш ръчната, колата стои ли на място, или тръгва?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как се спира  по наклони ми е ясно и го правя ,много рядко забравям,шума който го има е като все едно стърже аксиален лагер(при ръчна ск.к.като си на свободна ),шума се чува само на Р независимо как е спрян автомобила,по принцип паркирам пред блока на равно място след като поставя на паркинг джипа мърда няколко сантиметра и чувам как се заключва скоростната кутия(чопа),съвсем леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е нормално - при мен (автомат, 128к.с.) няма разлика в шума на Р и на N, като кутиите би следвало да са идентични - само активацията на овърдрайва е различна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...