inzinera 0 #1 Публикувано 11 Март, 2015 Здравейте,от няколко месеца притежавам црв 2000 г. 147к.с. автомат,всичко за сега е ок ,но като е на паркинг (Р) скоростната кутия е доста шумна ...осезаемо,като првключа на друга предавка шума изчезва.Стария собсвеник ми обясни че е нормално при този модел,той веднъж е сменял маслото в кутията.....,аз също го подмених с масло на хонда АТФ,маслото от кутията си беше чисто бистро на необходимото ниво,но все пак го подмених .Дали това е нормално или си е за притеснение.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #2 Отговорено 11 Март, 2015 Не е нормално, обаче нямам идея, какъв може да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzinera 0 #3 Отговорено 11 Март, 2015 (Редактирано) хондата е обслужвана в сервиз ОМБРЕ ,и само там,ако някой от сервиза е запознат ,моля да сподели Редактирано 11 Март, 2015 от inzinera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #4 Отговорено 11 Март, 2015 Здравейте,от няколко месеца притежавам црв 2000 г. 147к.с. автомат,всичко за сега е ок ,но като е на паркинг (Р) скоростната кутия е доста шумна ...осезаемо,като првключа на друга предавка шума изчезва. Какво е положението при "N"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzinera 0 #5 Отговорено 11 Март, 2015 На положение N няма шум,само когато е на Р Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #6 Отговорено 11 Март, 2015 (Редактирано) Какъв е този шум - виене, тропане, шум все едно разбит лагер ... ?Има ли разлика в шума, когато паркираш на равно, съответно на баир?Пробвай така - спираш, включваш на "N", дърпаш ръчната, преместваш лоста на "P", пускаш крачната и се ослушваш, какво става с шума. Виж дали има разлика на ниски обороти, и като изфорсираш. Това, според мен, е правилния начин за паркиране на колата, защото така ръчната спирачка поема тежестта на колата, а не скоростната кутия. Обаче, когато паркираш, изменяш малко реда - спираш, включваш на "N", дърпаш ръчната, пускаш крачната, гасиш двигателя и чак тогава включваш на "P". Редактирано 11 Март, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #7 Отговорено 11 Март, 2015 (Редактирано) Съжалявам, докато търсех схемата ми изтече времето за редактиране на предишния постhttp://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S1001&block_02=ATM0300&block_03=17958На тази схема, позиции от 9 до 16 са частите на ръчната спирачка. Зацепват в зъбно колело, онова с правите големи зъби на схемата.п.п. Между другото, не те попитах, като сложиш лоста на "P", без да дърпаш ръчната, колата стои ли на място, или тръгва? Редактирано 11 Март, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzinera 0 #8 Отговорено 12 Март, 2015 Това как се спира по наклони ми е ясно и го правя ,много рядко забравям,шума който го има е като все едно стърже аксиален лагер(при ръчна ск.к.като си на свободна ),шума се чува само на Р независимо как е спрян автомобила,по принцип паркирам пред блока на равно място след като поставя на паркинг джипа мърда няколко сантиметра и чувам как се заключва скоростната кутия(чопа),съвсем леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzinera 0 #9 Отговорено 29 Март, 2015 изглежда това е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #10 Отговорено 29 Март, 2015 Не мисля, че е нормално - при мен (автомат, 128к.с.) няма разлика в шума на Р и на N, като кутиите би следвало да са идентични - само активацията на овърдрайва е различна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове