Jump to content
freesoul

Изчистване на преден кош

Recommended Posts

Тъй като започнах това начинание с предния кош и по-точно скриване на кабели, премахване на излишни части, нещата взеха да загрубяват и съм решил да стигна почти до края на "махането".

 

Темата е за идеи кое как да стане, откъде да мине, как да се направи и т.н

И за да не е само писане, нека има и някоя картинка.

 

Реших се да премахна и парното, тъй като видно, колата не се кара всеки ден. 

Доколкото намерих инфо щуцерът за антифриза, който е на главата е на резба и би трявало да се развие и да се сложи тапа. Другият маркуч мисля, че е от тялото на термостата, който също трябва да се затапи.

Нещо може ли да се обърка според вас от процедурата?

Приемам и всякакви други идеи, надявам се да има и други мераклии на тази тема...

post-3545-0-11380900-1424616042_thumb.jpg

post-3545-0-45616600-1424616196_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега визуално е добре,но практически хич няма да е удобно за рвмонти или дори обслужване ако преди да свалиш капака на пистовия ремък трябва да махнеш 10-15кабела.които минават през него,няколко свински опашки и други разни,и после в обратен ред,за мен двигателя стига да и измит добре с полиран капак на главта...примерноо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност всичко става доста по-лесно за обслужване поради факта, че вече не ти се пречка какво ли не. Друг е въпроса, че на по-новите коли с повече екстри / климатик, ABS, хидравлика, Аirbag/ кабелите и модулите стават двойно повече и пречат всъщност повече.

Въпроса е за какво се ползва колата и от какво си готов да се лишиш. Като гледам активността на темата,а и на снимки не виждал много ентусиасти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите им в повечето случаи са релокирани в багажниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите са наистина в багажника или под таблото. Много от колите по снимките с тази модификация се карат на платформа и основно за изложения. Няма нищо лошо обаче да ти е подреден коша, дори да е в някоя по-нормална фаза :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм  Акумулатора на мястото на казанчето с течност за стъклата \ на  civic EG (с размери като за нормалното си му място на EG)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани батерията едната и серво няма. Са си купих още един ръждивец ако не ме мързи зимата мо му отделя малко време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервото и чистачките също ги местят от вътрешната страна под таблото и чрез лостова система пак си функционират. Не говоря за горната снимка, а по принцип има луди глави, които се чудят кое-как.

 

Общо взето е интересно да има един пуснат двигател без периферия около него и да се чудиш " това пали ли, върви ли" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...