freesoul 125 #1 Публикувано 22 Февруари, 2015 Тъй като започнах това начинание с предния кош и по-точно скриване на кабели, премахване на излишни части, нещата взеха да загрубяват и съм решил да стигна почти до края на "махането". Темата е за идеи кое как да стане, откъде да мине, как да се направи и т.н И за да не е само писане, нека има и някоя картинка. Реших се да премахна и парното, тъй като видно, колата не се кара всеки ден. Доколкото намерих инфо щуцерът за антифриза, който е на главата е на резба и би трявало да се развие и да се сложи тапа. Другият маркуч мисля, че е от тялото на термостата, който също трябва да се затапи. Нещо може ли да се обърка според вас от процедурата? Приемам и всякакви други идеи, надявам се да има и други мераклии на тази тема... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #2 Отговорено 20 Октомври, 2015 Колега визуално е добре,но практически хич няма да е удобно за рвмонти или дори обслужване ако преди да свалиш капака на пистовия ремък трябва да махнеш 10-15кабела.които минават през него,няколко свински опашки и други разни,и после в обратен ред,за мен двигателя стига да и измит добре с полиран капак на главта...примерноо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #3 Отговорено 23 Октомври, 2015 Всъщност всичко става доста по-лесно за обслужване поради факта, че вече не ти се пречка какво ли не. Друг е въпроса, че на по-новите коли с повече екстри / климатик, ABS, хидравлика, Аirbag/ кабелите и модулите стават двойно повече и пречат всъщност повече. Въпроса е за какво се ползва колата и от какво си готов да се лишиш. Като гледам активността на темата,а и на снимки не виждал много ентусиасти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #4 Отговорено 26 Октомври, 2015 Акумулаторите им в повечето случаи са релокирани в багажниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #5 Отговорено 27 Октомври, 2015 Акумулаторите са наистина в багажника или под таблото. Много от колите по снимките с тази модификация се карат на платформа и основно за изложения. Няма нищо лошо обаче да ти е подреден коша, дори да е в някоя по-нормална фаза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #6 Отговорено 27 Октомври, 2015 Виждал съм Акумулатора на мястото на казанчето с течност за стъклата \ на civic EG (с размери като за нормалното си му място на EG) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 27 Октомври, 2015 Мани батерията едната и серво няма. Са си купих още един ръждивец ако не ме мързи зимата мо му отделя малко време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #8 Отговорено 28 Октомври, 2015 Сервото и чистачките също ги местят от вътрешната страна под таблото и чрез лостова система пак си функционират. Не говоря за горната снимка, а по принцип има луди глави, които се чудят кое-как. Общо взето е интересно да има един пуснат двигател без периферия около него и да се чудиш " това пали ли, върви ли" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове