kalin_gk 216 #1 Публикувано 16 Февруари, 2015 Здр. Имам следния проблем. Колата е сивик 8ген 2.2 дизел, когато двигателя достигне нормален температурен режим върти много преди да запали. На студен двигател стартира нормално. Не записва никаква грешка. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и евентуално как го е решил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #2 Отговорено 19 Февруари, 2015 Много прегледи, но никакъв коментар-учудващо,сигурно никой не се е сблъсквал при Хонда, включително и аз. Но ще ти кажа да пробваш нещо, което може да те насочи към разрешаване на проблема - при други марки коли е пробвано и така се установява проблема,ако е от там.Първо намери къде се намира датчика на коляновия вал. Когато колата е загряла и я изгасиш, преди да се опиташ да я запалиш отново,излей едно шише вода върху датчика,за да го охладиш и пробвай да запалиш.Запалиш ли от раз - натам ти е ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #3 Отговорено 19 Февруари, 2015 имах такъв проблем но на друга кола-Стартера се оказа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #4 Отговорено 19 Февруари, 2015 Смених горивния филтър и проблема си остава. Ще пробвам да охладя датчика. Стартера си върти нормално, няма как той да е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #5 Отговорено 24 Февруари, 2015 ами и аз така мислех но той се оказа - разбрах че е той чак когато умря тотално и до последно търсих другаде проблема.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MFG 10 #6 Отговорено 25 Февруари, 2015 виж тази тема: http://www.civinfo.com/forum/how/111264-how-diagnose-replace-faulty-over-pressure-relief-valve-2006-2-2-ctdi.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #7 Отговорено 3 Март, 2015 Охладих датчика, но проблема си остана. Топла вече спря да пали. Ще направя проба с връщащия клапан. Благодаря "MGF" за линка. Ако не е повредата в клапана ще ревизирам стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #8 Отговорено 9 Април, 2015 Проблемът се оказа в две от дюзите. Имат повишена обратна нафта. Смених проблемните дюзи и вече всичко е наред. Още веднъж благодаря на MFG за линка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #9 Отговорено 9 Април, 2015 Хубаво е, че си решил проблема. Обаче не мога да разбера, какво точно имаш в предвид с това: ......Имат повишена обратна нафта...... Дай малко повече информация? Също ако не е тайна - нови дюзи ли сложи, или рециклира твоите и каква им е цената ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #10 Отговорено 12 Април, 2015 Докато въртиш на стартер не трябва да имат обратна нафта дюзите и клапана за налягане в рейла. Дюзите ги купих чисто нови, че моите бяха много износени. В Бултрако са 680лв на брой, а цената на БОШ е 935лв/бр. За рециклирането на моите ми искаха 435лв/бр в Супер Дизел. Проблема е с ваденето на старите дюзи. Голям бой с обратния чук и киснене два дни с каквото ми дойде на акъла. Спирачната течност върши най-добра работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деко 0 #11 Отговорено 20 Октомври, 2016 Здравейте Колеги, от два дена имам проблем с паленето. Студена горе долу добре, но топла върти по една минута, някои ако знае нещо. Благодаря предварително - CIVIC 2.2 CDTI2006г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #12 Отговорено 3 Ноември, 2016 (Редактирано) Нали четеш по-нагоре? Редактирано 4 Октомври, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове