L_U_B_I_M_E_C__13 0 #1 Публикувано 12 Февруари, 2015 Здравейте имам ХР-В от около 2 години и постоянно ми създава проблем задния диференциал сменях маслото вече няколко пъти с оригиналното за заден диференциал на хонда и се изчиства проблема за около 2-3 месеца и след това стърженето и тресенето се появява отново. И вече нямам идея какво да правя забелязах че когато точа старото масло е станало на боза бяло и си мисля че това най вероятно е от наличието на влага в него сложих клапан на шлауха които еслужи за отдушник но проблема отново е на лице моля ако някои от вас има на идея какво се случва да сподели някакво инфо че за пореден път съм болен с тази кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 13 Февруари, 2015 Докато четях поста ти в началото си мислех да ти преложа да направиш процедурата с полирането, но това което си написал за маслото направо ме озадачи. Аз моето го сменявам на 20-ина хиляди (не с оригинално) и винаги го точа бистро все едно сега съм го налял. Най-вероятно за това всичко се оправя за кратко време и после маслото се скапва и ти започват проблемите, но как се "напива" с влага и по важното е откъде? Всъщност може и да не е влага, а просто нещо маслото да си се пресича, но това ми се вижда почти невъзможно, нали е от Бултрако не ми се вярва да е проблема там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #3 Отговорено 13 Февруари, 2015 По-скоро си мисля, че от някъде трябва да влиза вода, ама това ми се струва невъзможно... То си трябва доста вода, за да стане на боза дадено масло, от влага едва ли ще е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonik_blast 8 #4 Отговорено 13 Февруари, 2015 (Редактирано) Добре де тоя диф има 2 пробки и двете ли са добре затворени?През останалото време чуваш ли някакви шумове?Направи си труда през 1-2 седмици да го проверяваш да видиме има ли промяна в маслото постепенна? Редактирано 13 Февруари, 2015 от sonik_blast Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
japona 0 #5 Отговорено 16 Февруари, 2015 Има ли нещо нова по казуса,интересно ми е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #6 Отговорено 16 Февруари, 2015 При мен се появи проблема с пресеченото масло преди нова година, при смяната източихме боза и открихме скъсан отдушник. От тогава до сега съм сменил маслото три пъти с оригинално от Хонда. Шумовете и притрисането изчезват или поне намаляват значително в по-топло време или след каране извън града. В момента, в който паднат температурите и шумовете се усилват осезаемо, правих и процедурата с полирането и ефект няма. Сега я карам така и си мисля на пролет пак да сменя маслото. При първото и второто източване маслото беше пресечено, при третото беше нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L_U_B_I_M_E_C__13 0 #7 Отговорено 16 Февруари, 2015 Значи последно го смених по коледа и за няколко дена стърженето изчезна почти на 100 процента до преди седмица още не съм го точил но ми е ясно какво ще излезне. Последния път когато го точих си прегледах шлауха на отдушника да няма сцепено и за още по сигурно сложих един възвратен клапан за гориво хем да освобождава парите и налягането от дифа хем да не преминава нищо на обратно и почти си бях помислил че проблема е решен и хоп старата песен на нов глас. Сега си мисля дали старото масло което съм източил мога да го загрея да изпари влагата и дали ще си възвърне нормалните заводски качества или пак трябва да поръчам ново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L_U_B_I_M_E_C__13 0 #8 Отговорено 16 Февруари, 2015 И двете пробки иначе са добре стегнати и проверени и имат дихтунги и ак няма смисъл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #9 Отговорено 1 Март, 2015 Вчера се хванах и пак смених маслото, източих бистро масло. Сега притрисане и шумове няма, ще видим до кога. Това ми е вече четвърта смяна с ново масло, при източване вдигам дясната страна с крика и после при наливане влиза малко над литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L_U_B_I_M_E_C__13 0 #10 Отговорено 3 Март, 2015 Ами нали по каталог трябва точно 1 литър да се налее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #11 Отговорено 4 Март, 2015 Аз наливам докато върне от горната пробка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tihony 4 #12 Отговорено 10 Март, 2015 Знам, че въпроса може да се стори банален, но 4-те гуми еднакви ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #13 Отговорено 11 Март, 2015 Знам, че въпроса може да се стори банален, но 4-те гуми еднакви ли са ?Моите са еднакви, като при всяка сменя на летни със зимни ги въртя на кръст. Сега като позастудя отново се появиха шумове отзад, но няма притрисания при пълен десен или ляв завой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv 4wd 0 #14 Отговорено 30 Април, 2015 здр. колеги и аз имам същия проблем притрисания при пълен десен или ляв завой.не съм сменял маслото но ще го направя скоро и ще пиша какво е станало.ако някой е разрешил проблема моля да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 6 Май, 2015 До любимеца13.Махни тоя клапан от там,че побъркваш семерините.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове