luboo 20 #1 Публикувано 11 Февруари, 2015 Здравейте. Става въпрос за Сивик 6-та. д14а4. Проблема е следния когато паднат температурите до 0 по нула колата много трудно пали. Върти си стартера добре но не пали както си е палила преди. Когато поработи малко и загрее веднага докато завъртя ключа и пали. Също така държи много високи обороти 1000-1500. Къде може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bioshock 2 #2 Отговорено 12 Февруари, 2015 Колега аз имам D14a3 внос от Австрия и пали по същия начин. Като е под нулата върти 5-6 оборота стартера и чак тогава пали. Преди нея имах D14a4 от Италия и зима и лято палеше на 3-тия оборот на стартера. Някой казват че моделите за скандинавските страни имат някаква защита и палят, чак когато помпата е качила масло. Иначе може да си погледнеш свещите и капачката дали не е спукана или не се образува кондез като е по-студено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #3 Отговорено 12 Февруари, 2015 Погледни свещите и кабелите. Погледни и капачката на делкото както каза колегата по-горе. Все си мисля обаче че при студено време си е в нормите стартера да върти малко повече докато запали. Обороти между 1000 и 1500 също са нормални при студен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #4 Отговорено 12 Февруари, 2015 Не е от свещи и кабели със сигурност Карам с платинени свещи , нови кабели , нови капачка и палец , няма течове и омаслявания , гориво има и всяка зима върти повече на стартер.Нямам обяснение защо е така но е факт.Говоря за бензинов автомобил , защото на жената дизела пали все едно е топъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #5 Отговорено 12 Февруари, 2015 Забелязал съм че повечето бензинови Хонди са така ... на паркинга пред блока сме 4 ... и 4-те въртят повече като е студно та за това казвам , че е нормално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #6 Отговорено 13 Февруари, 2015 И моята палеше по трудно зимата, даже когато температурата е под нулата, след запалване веднага гаснеше. Лятото взех от колега 4-ри "нови" инжектора, които непосредствено преди това бяха чистени на ултразвук. Тази зима нямам проблем нито с паленето, нито с гасненето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #7 Отговорено 13 Февруари, 2015 Като заредих акомолатора, запали веднага. Та стигнах до извода че най вероятно е и от него. А стартера върти даже и да няма достатъчно ток за да запали, и това ми се случи тази зима. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове