Jump to content
troikata

Обърнати клеми на акумолатора

Recommended Posts

Здравеите,ето че,и на мен ми се случи белята и се обращам кам разбиращите и препатилите.

Преди седмица се прибрах със новата ми придобивка Хонда Сивик 5 купе  1.5 i LSi  1994г. във

Германия където живея и се започна с проблемите.При смяна на акумолатора по невнимание 

обърнах клемите + и -. Като минуса го бях закачил а плиусът само го допрях до полуса на акумолатора,прехвърхнаха искри  и осъзнах какво сам направил. Свързах го после както трябва

но колата не ПАЛИ. Бушоните под волана и тези силовите при мотора са здрави. Проверявах свещите и има ток на тях. Ако някой има представа как мога да се справя с проблема моля да пише. Колата е и с газов инжекцион. Говорих със сервиза който го монтира и казаха че,невярват да се е случило нещо с компа на газовото. Благодаря на всички предварително който са готови да помогнат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kak проверихте свещите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако колата пали първо на бензин има вероятност бушона на бензиновата помпа да е дал фира при окъсяването! Обикновено при сериозно даване накъсо така става като защитна реакция! Ослушай се като дадеш на контакт дали се чува бръмчене от нея, че работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите ги проверих като свалих тази на първи цилиндър и допряна в алуминиевия капак на клапаните,при въртене на стартер се вижда искрата на свеща. А колкото до бензиновата помпа при даване на контакт се чува щракането на някое от релетата под волана мисля че,е и после жужене на помпата за няколко секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така като тебе  проверявайки  качеството на искрата си прецаках бобината! :yes: Ток има ,бензин има,а не пали. :punk:Погледни след като повъртиш малко на стартер дали е мокра свеща(ходи ли гориво) или пробвай да я запалиш на газ директно ако може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,утре ще пробвам и ще пиша.На газ директно не може да запали,поне така каза човека който монтира уредбата. По телефона говорих с един маистор който ми каза че,във делкото или около него (не го разбрах много добре) е имало някъкви датчици който подават информация на дюзите кога да впръскат гориво и било възможно някой от тях да е издал багажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,моят проблем се реши. Указа се че,колата е била много,много задавена и няма проблем с ел. инсталацията. Не можех да я дарпам защото,е автоматик. Затова и закачих допалнителен акумолатор с кабели и след много,много вартене взе че запали. Не мога да си обясня как се е задавила като я паля без да докосвам газта,но това вече няма значение. Благодаря на хората които се опитаха да помогнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се научиш и " АкумОлатор " как се пише - всичко ще е наред...  :punk:  :punk:  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...