paruchev 15 #1 Публикувано 2 Февруари, 2015 Така количката е Honda Cr-v автоматик, 2000-та година, 147 коня, фейса. Забелязвам следното от време на време, като дам лоста на задна, демек на "R", лампичката на таблото светва и изгасва. Колата си върви на задна, но индикатора не винаги светва, като мръдна леко лостчето на горе или надолу индикатора на таблото светва. Та някой може ли да каже къде може да е проблема с тоя индикатор на таблото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 2 Февруари, 2015 То не е в индикатора на таблото, ми в превключвателя дето казва коя лампичка да свети на таблото, а тои най вероятно е някъде в основата на лоста, там има няква износена или зацапана връзка и за тва лампичката ту свети ту гасне, ще трябва да поровиш под корите на волана. Това е само предположение че е там превключвателя, може и да е по кутията някъде, но аз ако бях автомобилен инженер не бих го сложил при кутията. Така че търси в основата на лоста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #3 Отговорено 2 Февруари, 2015 При мен така прави (рядко) на D4 - като наместиш лоста и светва. Карай и си свиркай, не се занимавай да си тровиш живота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #4 Отговорено 2 Февруари, 2015 аз карам обаче много ме дразни, прави ми впечатление, че като загрее колата, в смисъл и като обърне въздуха вътре в купето не го прави, най-често се появява, като е студена и вкарам задната.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1583 #5 Отговорено 2 Февруари, 2015 Както каза Слави, най-вероятно е ключето при скоростния лост. И аз не знам, къде се намира това ключе. Може и да е самата лампичка на таблото. Swartalf, не е хубаво това, че не ти свети лампата D4, оправи я. Тази лампа ти е "чек" на скоростната кутия. Като дадеш на контакт тя светва, и изгасва заедно с чека на двигателя. Ако ск.кутия се повреди по време на движение тази лампа започва да мига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #6 Отговорено 3 Февруари, 2015 Имах предвид, че сутрин докато е студена и поставя Д4 премигва докато се намести и после светва стабилно - при това изключително рядко. Веднъж съм разглобявал да стигна до селектора и да го почистя, може дори от тогава да е почнало да го прави. Инак по принцип при запалване си свети и диагностицира, но тя тогава колата е на Р. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 3 Февруари, 2015 Зацапани контакти на ключето, идеална задача за някои хубав пролетен ден, докато изпиете по една бира и смукнете по една цигара ( пушенето е вредно за вашето здраве и за здравето на околните) и сте го оправили 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #8 Отговорено 3 Февруари, 2015 Като отворих въпроса за лампичките, някой да има идея как мога да сменя лампичките на габаритите, без да смъквам предната броня и да свалям фара? Интересува ме и съвет за плафоните в купето как мога най-лесно да ги отворя за смяна на крушките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1583 #9 Отговорено 3 Февруари, 2015 (Редактирано) Габарит и мигач се сменяват през пластмасовия подкалник, Там, където свършва бронята и започва веждата на калника пъхаш една отвертка и издърпваш подкалника към гумата, колкото да си пъхнеш ръката. Става само с опипване - напипваш фасунките и завърташ настрани. Плафоните са на щипка - пъхаш нещо остро и дърпаш внимателно. Редактирано 3 Февруари, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #10 Отговорено 4 Февруари, 2015 Мерси за отговора, само да попитам някое друго болтче, предполагам трябваа да се развие , за да мога да си пъхна ръката или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1583 #11 Отговорено 4 Февруари, 2015 (Редактирано) Нищо не се развива. Подкалникът се държи на щипки, но те влизат в странИцата. Откъм калника просто е пъхнат в ръба на веждата. Там където свършва бронята, подкалника е изрязан малко, колкото да мушнеш отвертката и да го издърпаш от ръбчето на веждата. Все едно размонтираш и монтираш гумата на джантата със щанга Редактирано 4 Февруари, 2015 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове