Jump to content
vellagio

покупка на Акорд 2,4

Recommended Posts

Само да вметна,че няма понятие преждевременна детонация!Колегата е имал друго впредвид предполагам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е най-добрия начин да се преведе "pre-ignition", породен от нисък октан и висока компресия. Това се усеща с характернo "чукане" на двигателя. Но и за него не знам дали е най-добрия термин - "knocking".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз подобрението в студения старт и подобрената еластичност на мотора да си я обясня с божията намеса...Колкото до качеството и големите вериги, по новините ако забеляза аферата с пененето на бензина и оттам по-малко налято количество бе една не малка верига бензиностанции...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледам новини, пречат ми на спокойствието.А ти не четеш между редовете. Ако усещаш разлика в положителна посока, наливай 100 октана. Даже сложи газ, тя е с още по-високо октаново число от бензина (>= 110), колата ти ще стане самолет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иронията ти е меко казано неуместна...Прост факт,колата ми пали от четвърт със сто октана,на шеста с лекота доускори до 230, имаш ли обяснение или не...Съветите за газ си ги задръж...Гледай новини,ще ти помотнат от време на време да си актуален...

Редактирано от bongo789
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта с лекота доускорява до 230, а не сипвам 100 октана. Даже 95 октана не сипвам. Освен това е по-малко коне от твоята. И също пали от "четвърт". Ти обяснение имаш ли? А за газта е факт, че нейното октаново число е >= 110. Опитвам се да ти кажа, че не всичко е октан, а октана не е мерило за това колко добре ще ти пали и върви колата. Но ти продължаваш да спориш.

 

Предлагам да спрем с офтопика и да ни изтрия караниците, че сме като госпожички?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да си направите един старт :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж колко е лесно и се постарай да четеш и водиш аргументиран спор.Аз от октан не отбирам, какво ни сипват нито ти нито аз знаем..Изгорих три резервоара с 95,колата палеше на 3-4 оборота, бе мудна на шеста...Сипвам 100 от Еко и хоп ,изненада и за да се убедя ,че не е някакво плацебо тоя уикенд изгорих целия резервоар, светна лампата.Отидох на Лука и и сипах 95 догоре и днес сутринта познай, нема палене пак на 4-5 оборот, даже се замислих да пусна ключа...С две думи ,аз не се карам с никой, давам реален пример, базиран само и единствено на смяната на два вида бензин...Изводите може да си ги направи всеки...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега bongo789, от къде сипа 100 октана да взема да пробвам и аз като изгоря сегашния ?Аз с 98 на Газпром я карам и пак си пали тегаво както на всички останали колеги, но не ме бърка да пробвам и със 100 октана. 

пп.. Я качи снимка някъде на тоя Type S да го разгледам ако може :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипах то от Екото в Пазарджик,на отбивката за Бошуля около магазин" Крез"

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...