Jump to content
AeronTM

Странен проблем с температура.

Recommended Posts

Здравейте. 

Като за начало ще започна с това какво карам : Сивик Д14А3 

 

Така от няколко дни насам ми се появиха странни аномалий. 

Колата за има няма 2 мин  отчита, че е загряла до средно положение (стрелката на таблото).

Преди това и трябваше поне 30мин каране през лятото за да вдигне толкова бързо.  

Но след това установих, че няма колата няма парно и смених термостата. Смених и капачката на радиатора. Проблема си остана същият. 

Няма симптоми да е гарнитура на главата, тъй като неми губи антифриз, не надува маркучите, няма облаци дим от ауспуха, при свещите всичко е добре, нивото на маслото несе е променило и кондеза рано сутрин не е със сладникъв вкус. 

 

Карам колата 10мин. без парно, спирам и проверявам маркучите. Горният е топъл, а долният е леко затоплен ( почти студен), но като пусна парното си се загрява и той. Според мен това трябва да е нормално. Радиаторът е пълен до горе, а разширителният съд малко над МАКС.

Вчера я покарах около 100км, част от които бяха стръмен байр. Стрелката не се качи по нагоре от средата. 

 

Хората ми казват, че нищо и няма, но я карам от 2 год  и досега неми се е случвало толкова бързо да отчита стрелката.

 

Навежда ме на мисълта, че може датчикът да не е добре и да не отчита вярно.

 

Ако има някакъв начин да се тества бих се радвал да го чуя.

Също така и мнения по случеят. 

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото на масло ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До горната граница е. Не е мръднало откакто е сменено. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо правено ли е по колата преди да се появи тази аномалия?Принципно пускането на парното не трябва да влияе на температурата на маркучите към охлаждащия радиатор,или ти имаш предвид радиаторчето на парното?Ао отваря добре големия кръг маркучите се сгряват добре като покараш,независимо с или без пуснато парно си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо е беше пипано по колата. Покарах я един ден, не съм и давал зор. И на другият ден като тръгнах и след има няма 500метра стрелката се качи до средата. За маркучите имам впредвит този който е отгоре и отива към главата, той е горещ. А долният , на който е и термостарът и хладен, стопля се при по дълго каране. 

Когато покарам и стрелката стригне средата и да пусна праното, не се отразява по никакъв начин на отчитането на стрелката.

 

Смених както казах термостата и пакачката на радиатора, но няма промени. 

Няма изблеци за идухана гарнитура, или поне немога да долувя такива. 

 

Затова започнах да смянам обичайните неща, и белким се оправи. 

Сега започхан да си мисля , че самият датчик нещо не е добре .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...