Jump to content
angelarii

Електронни системи за безопасност при HR-V

Recommended Posts

Привет на всички!

 

Спряхме се на HR-V, като втора кола в семейството. Причините са тривиални. Колата ще се кара от супругата, а аз ще ходя за риба :matrix: . Естествено зимата ше се товарим в с двете деца и кучето на път към Троян. Последното все още го обмислям :punch: . Изчетох доста. Мисля, че съм наясно какво купувам. Карал съм и CR-V достатъчно.

В момента сме на фаза търсене на нашето Харви и започват неяснотите.

В обявите се афишират различни системи за безопасност, та чак се споменава блокаж на дефернциала. Ясно ми е, че като закача колата на стенд в сервиз ще ми кажат всичко, но не мога да карам всяка кола до сервиз. Трябва ми базова информация.

Та питанията са ми:

- Монтира ли се антиблокираща система /тракшън контрол TCS/;

- Монтира ли се електронна система за стабилизиране VSA;

- Ако се монтира предвидена ли е възможност/копче/ да се изключва.

Няма значение дали системите са серийно или не.

Има ли някакви други ситеми за безопасност, които са налични.

 

Извинявам се, ако темата не е на правилното място или въпросите са дискутирани. Аз не успях да намеря конкретна информация.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам само за ABS, нищо друго не съм виждал, нито трокшън, нито стабилизация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АBS, ейрбег с някаква SRS система и най- важната - задкормилното устройство....друго няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам доста проста кола е. Няма блокаж на диференциала, тракшън, ESP, VSA и тн. Само ABS и въздушна възглавница за шофьора и пасажера до него. Няма странични възглавници и тн. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, максимално опростено е всичко, но това си има и своите плюсове! Основния плюс е, че тази кола води класациите по надеждност при 4х4. Доколкото ми е известно се прави само в Япония. Наскоро продадохме ХРВ-то на жена ми. Кара го повече от 5 години и освен консумативите, сме сменили само съединител, като имаш предвид, че става въпрос за 14+ годишна кола! Всичко по ходовата и част  беше оригинално и в сервиза, в който я закара купувача, не откриха нищо за смяна. Единствения проблем на тази кола е ръждата, двигател и ходова част са бетон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...