angelarii 0 #1 Публикувано 19 Януари, 2015 Привет на всички! Спряхме се на HR-V, като втора кола в семейството. Причините са тривиални. Колата ще се кара от супругата, а аз ще ходя за риба . Естествено зимата ше се товарим в с двете деца и кучето на път към Троян. Последното все още го обмислям . Изчетох доста. Мисля, че съм наясно какво купувам. Карал съм и CR-V достатъчно. В момента сме на фаза търсене на нашето Харви и започват неяснотите. В обявите се афишират различни системи за безопасност, та чак се споменава блокаж на дефернциала. Ясно ми е, че като закача колата на стенд в сервиз ще ми кажат всичко, но не мога да карам всяка кола до сервиз. Трябва ми базова информация. Та питанията са ми: - Монтира ли се антиблокираща система /тракшън контрол TCS/; - Монтира ли се електронна система за стабилизиране VSA; - Ако се монтира предвидена ли е възможност/копче/ да се изключва. Няма значение дали системите са серийно или не. Има ли някакви други ситеми за безопасност, които са налични. Извинявам се, ако темата не е на правилното място или въпросите са дискутирани. Аз не успях да намеря конкретна информация. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #2 Отговорено 19 Януари, 2015 Аз знам само за ABS, нищо друго не съм виждал, нито трокшън, нито стабилизация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #3 Отговорено 19 Януари, 2015 АBS, ейрбег с някаква SRS система и най- важната - задкормилното устройство....друго няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #4 Отговорено 19 Януари, 2015 Дам доста проста кола е. Няма блокаж на диференциала, тракшън, ESP, VSA и тн. Само ABS и въздушна възглавница за шофьора и пасажера до него. Няма странични възглавници и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #5 Отговорено 19 Януари, 2015 Така е, максимално опростено е всичко, но това си има и своите плюсове! Основния плюс е, че тази кола води класациите по надеждност при 4х4. Доколкото ми е известно се прави само в Япония. Наскоро продадохме ХРВ-то на жена ми. Кара го повече от 5 години и освен консумативите, сме сменили само съединител, като имаш предвид, че става въпрос за 14+ годишна кола! Всичко по ходовата и част беше оригинално и в сервиза, в който я закара купувача, не откриха нищо за смяна. Единствения проблем на тази кола е ръждата, двигател и ходова част са бетон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове