simo_vladov 3 #1 Публикувано 1 Януари, 2015 Здравейте и честита нова година, карам цр-в 1 ген. и до сега не съм писал във форума (предимно съм следял темите). От както карам колицата от 2-3 год. нямам никакви проблеми освен стандартните за модела - воден радиатор, разни тампончета, клеморед, презапояване на гл. реле. На газ е с ГИ Фобос - и там никакви проблеми. Разход около 11-12 извън и 13-15 в града. Та на въпроса - от както я имам и сипвам 10w40 Репсол, последната смяна и налях мотул 10w40, е па услади и се - бая го лапна, и сега се чудя дали да и сипя от това фукс титан 10в40? Със сигурност е оргигинално, щото само Ауто + го внасят, ама евтинко сякаш - към 10 лв. литъра (наливно). Има ли някой колега от форума дето го е сипвал - да изкаже мнение. Продавача от Ауто + казва че разлика конкретно при титана между наливното и бутилираното няма - единствено в цената. И тъй де - ако някой има наблюдения да драсне два реда. Чао и още веднъж честита нова година! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smoky 18 #2 Отговорено 1 Януари, 2015 Аз съм слагал на сивика ,само че не беше наливно.Добро ми се видя не съм имал оплаквания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 2 Януари, 2015 Та на въпроса - от както я имам и сипвам 10w40 Репсол, последната смяна и налях мотул 10w40, е па услади и се - бая го лапна, и сега се чудя дали да и сипя от това фукс титан 10в40? До колкото разбрах от написаното, с Репсола не си имал проблеми . Защо не се върнеш към него, а търсиш други експерименти ? . Титана не е лошо мосло, но ако колата ти има проблем с разхода и него няма да харесаш . Лошото е, че докато не го опиташ, няма да разбереш, независимо какви отзиви ще получиш тук за него . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo_vladov 3 #4 Отговорено 2 Януари, 2015 То аз на марки не робувам по принцип, като дойде време за смяна гледам само да е с гарантиран произход. Не че и Репсола не го е барала, но в границите 0,5 - 1 л. за около 7-8000 км. и често се случва колицата да се кара в обороти. Наясно съм и че мотула е ОК, просто явно има по-малъл пробег и след това си губи свойствата. Май ще налея титана и ще пиша как е. Днес обаче нещо странно - педала на съединителя взе на поскърцва като го натискам, но само като позагрее колицата. Като е студена е ОК, май ще излезе долната помпа или както май се нарича работния цилиндър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове