dani88 0 #1 Публикувано 27 Декември, 2014 Здравейте колеги от скоро имам хонда crv , смених маслото и филтрите след 2 седмици температурата падна и щом падне под 3 градуса , ми светва лампичката за "Вода в горивния филтър" , щом се качи над 4 градуса изгасва - кажете ми нормално ли е това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 27 Декември, 2014 Здравей и добре дошъл в клуба. На въпроса ти нормално ли е - НЕ не е нормално. Аз карам същата хонда и нямам подобни наблюдения. Не мога да ти кажа защо е така, да не би да си сипвал "добра" нафта, в която да е имало и водица? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #3 Отговорено 27 Декември, 2014 .........температурата падна и щом падне под 3 градуса , ми светва лампичката за "Вода в горивния филтър" ..... Снимай тази лампичка и я качи, че ми стана интересно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dani88 0 #4 Отговорено 28 Декември, 2014 нафтата е от лукойл , а горивния филтър е на 2 седмици + добавка за махане на вода Aqua Clear 20лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #5 Отговорено 28 Декември, 2014 Не си спомням в момента, но ако не ме лъже паметта, нашия филтър има два датчика - отдолу е за вода в горивото, а отгоре е за подгряването. Та в този ред на мисли, ако преди смяната на филтъра не си имал този проблем /не че не е възможно да си сипал и нафта с вода/, да не би при самата смяна да сте прецакали, някой от датчиците, куплонгите или някой кабел и от там да ти свети тази индикация. Спомням си, че когато на мен ми сменяваха филтъра, момчетата много леко и внимателно затегнаха долната капачка /за източване на боклуците/ където е датчика, защото споделиха ,че ако се престегне е възможно да се прецака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #6 Отговорено 29 Декември, 2014 Ако е повреден датчик, мисля че трябва да свети постоянно,не при тем. 3 градуса! Имам и пежо 406 ,и термометъра в купето почва да мига от 3 до -3 градуса, като те предупреждава за възможни заледявания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dani88 0 #7 Отговорено 31 Декември, 2014 Разглобих филтъра , свалих датчика който е ос с подплавък , няма нищо механично по него на сухо го закачих при горно положение свети , долу изгасваше . Заклещих го плътно долу и затворих филтъра . Оправи се и на другия ден пак същата работа ,ако някой знае принципа как работи нека пише - магнитен ли е или работи по някакъв друг начин . Целия датчик представлява пластмасова ос с пластмасов подплавък и в долната част на датчика излизат 2 кабела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #8 Отговорено 2 Януари, 2015 Ако имаш възможност , изгори тая нафта, почисти филтъра,и зареди от некъде другаде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове