Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги от скоро имам  хонда crv , смених маслото и филтрите след 2 седмици температурата падна и щом падне под 3 градуса , ми светва лампичката за "Вода в горивния филтър" , щом се качи над 4 градуса изгасва - кажете ми нормално ли е това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл в клуба. На въпроса ти нормално ли е - НЕ не е нормално. Аз карам същата хонда и нямам подобни наблюдения. Не мога да ти кажа защо е така, да не би да си сипвал "добра" нафта, в която да е имало и водица?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........температурата падна и щом падне под 3 градуса , ми светва лампичката за "Вода в горивния филтър" .....

 

Снимай тази лампичка и я качи, че ми стана интересно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
нафтата е от лукойл , а горивния филтър е на 2 седмици + добавка за махане на вода Aqua Clear 20лв
 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням в момента, но ако не ме лъже паметта, нашия филтър има два датчика - отдолу е за вода в горивото, а отгоре е за подгряването. Та в този ред на мисли, ако преди смяната на филтъра не си имал този проблем /не че не е възможно да си сипал и нафта с вода/, да не би при самата смяна да сте прецакали, някой от датчиците, куплонгите или някой кабел и от там да ти свети тази индикация.

Спомням си, че когато на мен ми сменяваха филтъра, момчетата много леко и внимателно затегнаха долната капачка /за източване на боклуците/ където е датчика, защото споделиха ,че ако се престегне е възможно да се прецака. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е повреден датчик, мисля че трябва да свети постоянно,не при тем. 3 градуса! Имам и пежо 406 ,и термометъра в купето почва да мига от 3 до -3 градуса, като те предупреждава за възможни заледявания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобих филтъра  , свалих датчика който е ос с подплавък , няма нищо механично по него на сухо го закачих  при горно положение свети  , долу изгасваше . Заклещих го плътно долу и затворих филтъра . Оправи се и на другия ден пак същата работа  ,ако някой знае принципа как работи нека пише  - магнитен ли е или работи по някакъв друг начин . Целия датчик представлява пластмасова ос с пластмасов подплавък и в долната част на датчика излизат 2 кабела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност , изгори тая нафта, почисти филтъра,и зареди от некъде другаде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...