Jump to content
Илиян-

Акумулатор HR-V

Recommended Posts

Здравейте, има ли значение 44 или 45 Ач

тока при студен тест EN [A]: 330 А - тука има от 300 до 390 400 А

 

Като гледам повечето са 44Ач 330А. Достатъчно ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в магазин Текс-ко и от там си вземаш Yuasa 45Ah със стартов ток 400, това е акумулатора, Японски е и до скоро се ползваше от хонда, като го вграждаха в автомобилите и забравяш за всички други марки. По каталог го дават да е 45Ач със стартов 380 мисля, но не пречи да е 400, акумулаторът, за който ти говоря пасва идеално на поставката без никакви разминавания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Грижи за генератора и акумулатора
Почне ли да свири ремъкът, това е абсолютно сигурен признак, че генераторът е заседнал в най-кофти режима с най-малко охлаждане и най-много ток. Защо прави точно така - физика. Излишъкът от обороти на двигателя в този момент пък рони ремъка. В такъв момент алтернаторът трябва или да се разтовари, или да се натегне ремъкът, иначе ЩЕ изгори. В колите това рядко се случва, защото се работи с променливи обороти и свиренето не е постоянно. За джип, обаче, е сигурна рецепта за оставане без ток. Добре е генераторът да се пази чист от кал и масло. Маслото е смърт за четките му, а калта му пречи да се охлажда. А той погрейва, в някои режими."

 

Това дали важи за hr-v -то? При мен маистора натегна ремъка и каза че всичко е наред, но последните 2-3 дни си свири и при студен ипри загрят двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може и да го е пренатегнал.Има ли прах и влага свири ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ремъка на динамото, може да свири ако не е натегнат и приплъзва, тогава може да трябва да се натегне, някой слагат примеси от смоли за постигане на сцепление между ролката и ремъка. Скоро като сменях реле и четки на динамото, след монтажа беше така и когато го до-натегнахме се оправи..Иначе за акумулатора моя сега е 65mah, наложи се да го сменя с поставянето на алармата, на втория ден след купуването на колата, защото стария беше на издихания, малко по-широк е от оригиналния (45mah) с който беше.  Въпреки, че имаш свобода относно избора на акумулатор, се консултирай с някой компетентен по въпроса преди да купиш и предвиди, какви консуматори ще накачиш допълнително към него и дали ще ти е достатъчен например за Аудио и други.Препоръчително е да се придържаш към оригинално предписаните стойности от производителя, както е посочил колегата Paruchev!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...