Civic_6gen 7 #1 Публикувано 9 Декември, 2014 Здравейте колеги, имам следния може би малко глупав въпрос: Има ли разлика в дължината на генерацията при сивик 6 според това дали е купе, седан или хеч, в дължината и диаметъра? Въпроса го задавам, тай като преди година си взех купе, на което смених изпускателя с такъв от D16z6, след смяната се получи една вибрация която се предава по цялото купе, наскоро ми се проби тръба и ще трябва да се намесвам отново, някакви идеи от какво може да се получава вибрацията? Незнам вече и аз, гледах тампони на двигателя всичко е здраво, и се чудя дали да не сложа средно гърне, или мека връзка, в момента съм само с оригиналния резонатор и задно гърне!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #2 Отговорено 10 Декември, 2014 Колеги никой ли няма да се включи!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #3 Отговорено 10 Декември, 2014 Колега, разлика в дължината спрямо хеч. и купе има, т.е. на купето е малко по-дълга, но с колко точно не знам. Аз карам същото купе като твоето, но моето е с мотор D16Y8 Vtec 125 к.с. и външния диаметър на генерацията ми е ~47.5мм., което ще рече около 45мм вътрешен диаметър. Сега при теб не знам колко ще е диаметъра на генерацията, но аз си мисля, че няма да има разлика спрямо диаметъра на моята генерация, става дума за сток. Иначе вибрацията може да се дължи на липсата на средно гърне и на пробитата тръба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #4 Отговорено 10 Декември, 2014 (Редактирано) Да съгласен съм, но вибрацията се появи веднага след смяната на колектора, т.е без да имам пробита тръба, до колкото помня мойте тръби бяха с външен диаметър 40мм! Възможно ли е този колектор да иска генерация с по-голям диаметър? Редактирано 10 Декември, 2014 от Civic_6gen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро Боев 0 #5 Отговорено 23 Декември, 2014 Здравейте колеги,моят проблем се отнася за Хонда сивик 6ген.Рама – 2HGEJ 6573 XH 561652 Двигател – D16Y 7459 8913 Свалих акумулатора за зареждане и след като го поставих отново, колата не иска да запали.Има бензин,не е от алармата, дайте мнения и препоръки.Не разбирам нищо от двигатели и електроника,решил съм след празниците да я поверя на хонда сервиза в Бургас.Надявам се на вашата отзивчивост ,пожелавам на всички весели празници ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #6 Отговорено 25 Декември, 2014 Няма много смисъл за това нещо да ходиш до сервиза на Апостолов, освен че ще те таксуват скъпо. Няма логика да не пали след смяна на акумулатор, ако не е правена друга интервенция. Къде ти го сменяха, замерен ли е? Да не е дефектен? Стартера завърта ли изобщо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове