Jump to content
1caka

Проблем със запалване Хонда Акорд 5г 2.0

Recommended Posts

Здравейте. Нов съм тук и това ми е първи пост. Надявам се да сум спазил всички изисквания на модератора.
Та проблема ми е следния. Купих преди 5 дена Хонда Акорд 1999г 2.0 iES V-TEC 147 к.с. 
Закупих я от Пловдив без да я закарам на сервиз, защото всичко изглеждаше безупречно. 
Преспах в Пловдив и на сутринта тръгвам да я паля но уви, стартера върти, но всичко до там и така 20 мин. 
Незнам как успя да запали, но недържеше убороти. Загря и си обърна автоматично на газ (лавото инжекцион)
От там изминах 420 км до Варна с разходки насам натам и съм я гасил и палил 5 пъти за по 5-10 мин разбира се
но без абсолютно никакав проблем. Паркирах си я старателно пред блока и от тогава вече 4 дена си стои там.
3 акомулатора изтощих вече, но никакви признаци да запали. Какво да правя? Съвет, мнение, помощ за сервиз
 или човек който да я погледне на място. Всичко приемам. Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка при писането. 6-та генерация е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушен горивен филтър,бензин,горивна помпа,бобина?Я си провери буксата която е (като застане с/у колата) в дясно под хидравличния маркуч тя е 4 пинова и е за датчика на коляновия вал (TDP/CKP Sensor) ,да не би да е не добре закопчана или да е клеясала.Разкачи я и замери съпротивлението между 2 червен и зелен кабел и после м/у бял и син кабел трябва да е 2,2кома.А чека свети ли ти?

Редактирано от SpliFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има половин резервуар и на половина газов. Утре ще дойдат да замерят всичко по нея. Ще проверя и буксата. Благодаря и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери и клемореда , при мен това беше проблема преди- ето така изглежда http://media.snimka.bg/s1/3089/032421149.jpg?r=0

Редактирано от logoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в твоя случай с клемореда,колата въртеше ли изобщо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

logoH благодарско за насоката. Оказа се, че в капачката е проблема. Цялата светеше на тъмно. :)

Остана само още един проблем. Свети ми "чека" но Немогат да ми намерят ОБД буксата за да я закачат и да изчистят грешките. Казаха ми че може да е "отрязана с инсталацията" каквото и да значи. Къде да я търсим и има ли възможност да е така както са ми казали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ляво от краката на пасажерската седалка,на централната конзола.Грешките стават и да се читят като окачиш клемата на акумулатора или махниш предпазител 13 който пак се намира от пасажерската страна под жабката.Ама ако си с оригинален касетофон или CD после ще ти иска код.ХУбаво е да се види каква е грешката през Буксата за диагностика или в краката на пасажера най-отдолу под жабката има 2 пинова букса която се окъсява с кламер или квото намериш,даваш на контакт и броиш миганията на чек лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...