Jump to content
demonized

Капачки за железни джани за Акорд VII?

Recommended Posts

Здравейте,

 

Тъй като се оборудвах с железни джанти със зимни гуми преди месец и скоро се замислих за факта, че за разлика от летите тези нямат капачки на централния отвор и всичката сол, кал и друга гняс би влизала там.

Тасовете не са вариант защото според мен не вършат работа за това конкретно - с тях гняста би се задържала там още повече..

Джантите изглеждат по този начин приблизително:

 

Публикувано изображение

 

Не мога да използвам капачките на летите джанти защото няма начин как да се сложат - за железните трябва да са доста по-високи.

Дали някой знае къде продават метални (или в краен случай пластмасови) капачки за железни джанти - подобни на тези на CRV (даже мисля, че точно от CRV биха паснали без проблем)?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че щом японците са го измислили така, ще е някакъв проблем.

 

Хонда не слагат капачки на металните джанти много отдавна, а именно откакто спряха да правят модели без тасове. Забележи как може една метална джанта 13' от най-базовия сивик ЕГ да има капачки, защото е предвидено базовия модел да няма тас и да е със сребриста джанта с капчка, и в същото време Д15-ка пак е с метални 13-ки, но вече черни и без капачки, защото колата идва от завода с тасове. Предполагам, че се прави отсвен откъм естетически съображения, и заради брандиране, но не и за да пазят нещо.

 

Примерната ти снимка е точно такава - от базово ЦР-В, което е било без тасове, а всички останали модификации идват направо с лети джанти.

 

На всичките ми коли с тасове съм нямал подобни грижи никога досега, пък и можеш ли да обясниш защо е толкова важно да пазиш винта отпред (отзад не съм видял да има дори нещо в главината)?

 

А и не сме единствената страна, в която има кал, ако е да се презастраховаш... От Хонда си знаят работата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно това е, че не са го измислили японците така - в смисъл - Акорд-а си идва с летите джанти и там всичко е наред. А тези железните са KFZ Stahlrad...не са OEM..

Да - точно защото спряха да правят моделите без тасове и се съсредоточиха в джантите от сплав. Аз не знам някой модел на Хонда да излиза от завода с железни джанти в момента (което не значи че няма)...А там всичко си е 6 с пластмасовите "тапи".

По чуждите форуми също се намират подобни теми как някой си търси "hubcaps" за железните джанти, поради същите причини по които и аз..

 

Може и да се презастраховам, може и да не е нужно - но искам да опитам да си намеря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...