Jump to content
FallenAngel

За обучението на Дроселова Клапа

Recommended Posts

Здравейте хондисти :plane:

 

Та директно на въпроса : Има ли някаква процедура за адаптиране на дросела при този автомобил (след разкачане на акумулатора, или сменяне на дросела) ? Благодаря ни предварително и Хубав ден !

 

P.S : Рових се из форума и в немските форуми, но не намерих инфо за моята кола с D14A8 двигател :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедура за обучение на TPS сензора аз лично не знам. Компютъра се адаптира според показанията на всички сензори стремейки се до възможно най-близко приближение в гориво-въздушните смеси за определения режим на работа и обороти на двигателя.

По отношение на показанията на TPS сензора - Показанията са нелинейни спрямо реалната позиция на дросела.

Реалната зависимост показана в графика можеш да намериш в сервизното ръководство за МА (ако не се лъжа) моделите сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случва по точно с колата след смяната на дросела?

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход напрежението от ТПС към ЕКУ-то трябва да е 0,5V, а в крайно отворено положение 4,5V.

Всяко по-високо напрежение от 0,5V ЕКУ-то приема за натискане на педала на газта.

Поздрави!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е готова бегачката вече.Предполагам колегата ще сподели тези дни къде и е била болката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...