FallenAngel 0 #1 Публикувано 23 Ноември, 2014 Здравейте хондисти Та директно на въпроса : Има ли някаква процедура за адаптиране на дросела при този автомобил (след разкачане на акумулатора, или сменяне на дросела) ? Благодаря ни предварително и Хубав ден ! P.S : Рових се из форума и в немските форуми, но не намерих инфо за моята кола с D14A8 двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 23 Ноември, 2014 Процедура за обучение на TPS сензора аз лично не знам. Компютъра се адаптира според показанията на всички сензори стремейки се до възможно най-близко приближение в гориво-въздушните смеси за определения режим на работа и обороти на двигателя. По отношение на показанията на TPS сензора - Показанията са нелинейни спрямо реалната позиция на дросела. Реалната зависимост показана в графика можеш да намериш в сервизното ръководство за МА (ако не се лъжа) моделите сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #3 Отговорено 23 Ноември, 2014 (Редактирано) Какво се случва по точно с колата след смяната на дросела? Редактирано 23 Ноември, 2014 от Soichiroo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #4 Отговорено 26 Ноември, 2014 (Редактирано) На празен ход напрежението от ТПС към ЕКУ-то трябва да е 0,5V, а в крайно отворено положение 4,5V. Всяко по-високо напрежение от 0,5V ЕКУ-то приема за натискане на педала на газта. Поздрави! Редактирано 26 Ноември, 2014 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 29 Ноември, 2014 Тя е готова бегачката вече.Предполагам колегата ще сподели тези дни къде и е била болката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове