Жоро 77 1 #1 Публикувано 10 Ноември, 2014 Здравейте колеги,направо към питането.Колата е ЦРВ 2000г,147 к.с.с две ламда сонди и забелязох че има датчик на КВ,отварял съм други такива бяха с една сонда и датчкик няма. Много близък мой приятел си закупи въпросният автомобил.Внос Италия,купето е в много добро състояние,чука хлопа но това са ясни неща ще се оправят.Дифа свири и това е ок.Двигателят мърка,температурата е ок,няма пушеци и кадежи. Оставихме я на автомивка да я изперът отвътре,след процедурата собственика на мивката я е оставил да работи час два на парно за да съхне по бързо че времето тук е облачно. Днес отидохме да я приберем,аз карах а авера отзад,когато я настъпах отзад не е истина кондензи,мирис на масло абе работата е зле. Покарах я малко да загрее и я продухах,пушеците изчезнаха,предполагам е събрала кондензи.Както и да е,тази вечер я прибрах в гаража за обслужване. Свещите са бели,от капачката не духа кофти пушек и изпарения.Източих маслото развих свещите и налях по около 250 мл на цилиндър газ за горене с идеята ако има запечени сегменти да се отпуснат. Какво наблюдавам,след около минута от пробката започнаха да капят интензивно капки газ.За около 4 часа 2,3,4-ти цилиндри изпуснаха почти равномерно,1-ви все още беше покрит. Въпросът ми е нормално ли е за толкова време да изтече всичко, и това на Хонда? На мен ми се струва че малко бързо изтече,за това питам за мнения. Стоя и си мисля така като съм я поразглобил,дали да не взема да и хвърля едни нови сегменти,гумички на клапаните и гарнитура? Следващият въпрос:Ако реша да ги сменям,дайте мнения какви сегменти и гумички да си закупя и колко ще струват? Блаодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #2 Отговорено 15 Ноември, 2014 Имай предвид,че ако е на доста километри прави прилични елипси и маже да не минеш със сегменти само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #3 Отговорено 15 Ноември, 2014 Здравей,взех пръстени NPR.Снощи пуснах едното бутало с новите сегменти.След като разглобих видях че маслените са се позапекли,има малко нагар в каналите,и компресионните са доста меки,разпъват се и не се чупят.Според мен колата е прегрявана и не съм сигурен но,мисля че са и сложили някаква хубава присадка,такава не съм виждал.Хонинга е там макар и не толкова идеален.Добре че и бях сложил малко газчица че сега нагара се рони лесно.Лагерите са сега са ок.Буталата са с хубави поли.Полека лека,вечер когато имам време събирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktak 0 #4 Отговорено 19 Декември, 2014 И аз почнах ремонт но се закучи едното бутало се счупи между сегментите ако някой има бутало за 128коня да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове