OXYGEN 0 #1 Публикувано 22 Февруари, 2007 Ами за съм си мерил на рекса ускорение до 100 с G-tek. Не знам обаче тая джаджа дали поддържа и спиране след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 22 Февруари, 2007 поддържа , да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER #3 Отговорено 22 Февруари, 2007 вчера случайно попаднах на тази тема : http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t...7c4fd142bad2f07Като изключим смешките писани там, се зачудих дали някой е пробвал нещо такова - ускорение до 100 и спиране?Най-вече (спомняйки си темата на Anatoly че не може да спре ), се чудя Сивик 5г със сток спирачки колко бързо спира? Разни по-нови коли гледам по тестовете стигат 1g (9-10м/с2).И какво значение има наличието/липсата на АВС при такова екстремно спиране , имам предвид спиране на равен сух път.Аз бих се "премерил", но честно казано съм сигурен, че ми липсва умение да тръгна максимално бързои вереятно вместо за 10сек, ще дигна 100 за 12 поне , което обузсмисля заниманието може би...Аз съм мерил само до 100 само ускорение без спиране зависи от много неща За ABS е много вредна система за спортен тип шофиране просто автомобила спира по неефективно когато се включи айбиеса отпуска те помага само на нетренирани водачи при екстремно спиране когато в паниката си забравят да отпуснат спирачката единствено зимата може да ми бъде полезен ако не съм с качествени гуми!за времето предполагам че около 12секунди са ми предостатъчни ако си пусна и екстрите за 11сек цялото упражнение(0-100-0км/ч) НЕ СЪМ ПРОБВАЛ ДОСЕГА КОНКРЕТНО ТОВА 100км/ч не е кой знае ква скорост че да я меря за колко спирам!Успех с тестовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 23 Февруари, 2007 моя Г-тек след 0-100 почва да мери спирачен път, но не и време явно ще трябва някой да помага... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #5 Отговорено 23 Февруари, 2007 моя Г-тек след 0-100 почва да мери спирачен път, но не и време явно ще трябва някой да помага...Колко е в метри спирачният ти път от 100км/ч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #6 Отговорено 24 Февруари, 2007 да, по спирачния път ще се изчисли ускорението на спиране и времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 24 Февруари, 2007 не може да стане ! може първо да намалява от 100 до 15 за 10 стотни( 3 м ) и после от 15 до 0 още 10 секунди (97 м) ... това образно де , но спирането не е равномерно и от време пряко не се вади разстояние и обратно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 24 Февруари, 2007 не може да стане ! може първо да намалява от 100 до 15 за 10 стотни( 3 м ) и после от 15 до 0 още 10 секунди (97 м) ... това образно де , но спирането не е равномерно и от време пряко не се вади разстояние и обратноeeee, от 100 до 15 за 10 стотни , ама ще стане на кайма - това са около 230g ускорение (от 27м/с до 4 м/с за 0.1с ...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #9 Отговорено 24 Февруари, 2007 не може да стане ! може първо да намалява от 100 до 15 за 10 стотни( 3 м ) и после от 15 до 0 още 10 секунди (97 м) ... това образно де , но спирането не е равномерно и от време пряко не се вади разстояние и обратноeeee, от 100 до 15 за 10 стотни , ама ще стане на кайма - това са около 230g ускорение (от 27м/с до 4 м/с за 0.1с ...) Внимавал си по физика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 25 Февруари, 2007 не може да стане ! може първо да намалява от 100 до 15 за 10 стотни( 3 м ) и после от 15 до 0 още 10 секунди (97 м) ... това образно де , но спирането не е равномерно и от време пряко не се вади разстояние и обратноeeee, от 100 до 15 за 10 стотни , ама ще стане на кайма - това са около 230g ускорение (от 27м/с до 4 м/с за 0.1с ...) за 3 метра си е нещо като катастрофа ... може и да оцелееш ама със сигурност ще ти се отвори еърбега ... а после останалите 97м ще си почиваш ...мисълта ми беше да покажа само че тия неща не се смятат така и хората затова пишат метри защото препятствието обикновенно се намира на определени метри ,а не секунди , от теб ,за които трябва да спреш ... защото ако блъснеш пешеходец със 10км/ч пак можеш да го утрепеш ,въпреки че от 10 колата спира почти на място само с реакция на на окачването...оф сам се обърках какво написах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #11 Отговорено 25 Февруари, 2007 не може да стане ! може първо да намалява от 100 до 15 за 10 стотни( 3 м ) и после от 15 до 0 още 10 секунди (97 м) ... това образно де , но спирането не е равномерно и от време пряко не се вади разстояние и обратноeeee, от 100 до 15 за 10 стотни , ама ще стане на кайма - това са около 230g ускорение (от 27м/с до 4 м/с за 0.1с ...) за 3 метра си е нещо като катастрофа ... може и да оцелееш ама със сигурност ще ти се отвори еърбега ... а после останалите 97м ще си почиваш ...мисълта ми беше да покажа само че тия неща не се смятат така и хората затова пишат метри защото препятствието обикновенно се намира на определени метри ,а не секунди , от теб ,за които трябва да спреш ... защото ако блъснеш пешеходец със 10км/ч пак можеш да го утрепеш ,въпреки че от 10 колата спира почти на място само с реакция на на окачването...оф сам се обърках какво написах Какви са тия 230g ускорение. Да не са 23g. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #12 Отговорено 25 Февруари, 2007 Какви са тия 230g ускорение. Да не са 23g. ми смятай - 27м/с за да свалиш до 4 за 1 сек са 23g, за 0.1сек са 10х повече Грубо при 1g ускорение на спиране, спирачния път ще е 40-45м Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER #13 Отговорено 25 Февруари, 2007 Какви са тия 230g ускорение. Да не са 23g. ми смятай - 27м/с за да свалиш до 4 за 1 сек са 23g, за 0.1сек са 10х повече Грубо при 1g ускорение на спиране, спирачния път ще е 40-45мсега се сетих сивика спира за 37-8м това в двете посоки на един участък Моя сивик (не е точно заводски гуми накладки олекотен е и т.н. ) за сравнение за толкова спира лада с 80км/ч.0-100 за 6.7 най добро( системи и горивото не е обикновенно)Е вече може да се сметне. нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 25 Февруари, 2007 ми ... не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #15 Отговорено 25 Февруари, 2007 1g= 9,81m/sако намали6 за 1 сек. 27-4=23 ; 23/9,81= 2,3445g.ако амали6 за 1/10 от сек. 2,3445*10=23,445g. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #16 Отговорено 25 Февруари, 2007 Какви са тия 230g ускорение. Да не са 23g. ми смятай - 27м/с за да свалиш до 4 за 1 сек са 23g, за 0.1сек са 10х повече Виждам че си на ти с физиката(за разлика от мен ) но ще ти обърна внимание че g=9.81 m/s.sа в Токио например величината g=9.83m/s.s V e първата пройзводна на ускорениетоПонеже виждам че си любознателен фен на авто-спорта ще те помоля да спазваш величините за напред Ако всъщност найстина те интересува Научната страна на въпроса (от там се почва едно изследване Първо нещата се оказват и описват на теория и след това се правят реални тестове)Успех за напред с Физиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #17 Отговорено 25 Февруари, 2007 (Редактирано) 1g= 9,81m/sако намали6 за 1 сек. 27-4=23 ; 23/9,81= 2,3445g.ако амали6 за 1/10 от сек. 2,3445*10=23,445g.признавам, признавам грешка с 1 порядък... дали 23 дали 230 - и в двата случая водачът е с директен билет към Св.Петър и да, 1g си е 9.8 (айде 10) м/с, голема излагация , язък ми за годините във Физическия, ама така е като човек пише без да мисли :D4.5сек за спиране 100-0 ? еххх айде поне това мога да го пробвам, въпроса е само с коя ръка да натискам хронометъра Редактирано 25 Февруари, 2007 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #18 Отговорено 25 Февруари, 2007 Виждам че си на ти с физиката(за разлика от мен ) но ще ти обърна внимание че g=9.81 m/s.sа в Токио например величината g=9.83m/s.s V e първата пройзводна на ускорениетоизменението на скоростта на движещо се тяло за единица време е самото ускорениеPro-driver,не V е производна на "а"(ускорението),а точно обратнотоСкоростта "В" е първа производна на пътя по времето,а ускорението "а" е втората производна на пътя по времето(т.е. първа производна на "В" по "Т")казвам го това като сме почнали да се поправяме.хем да е ясно и за другите.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #19 Отговорено 25 Февруари, 2007 Виждам че си на ти с физиката(за разлика от мен ) но ще ти обърна внимание че g=9.81 m/s.sа в Токио например величината g=9.83m/s.s V e първата пройзводна на ускорениетоизменението на скоростта на движещо се тяло за единица време е самото ускорениеPro-driver,не V е производна на "а"(ускорението),а точно обратнотоСкоростта "В" е първа производна на пътя по времето,а ускорението "а" е втората производна на пътя по времето(т.е. първа производна на "В" по "Т")казвам го това като сме почнали да се поправяме.хем да е ясно и за другите.... спокойно с тия предните постове стана грешка двата се "бъгнаха" (трудно се оправям с компютри . за сега...)скоростта е производната на положението спрямо времето и възоснова на ускорението се получава моментна скорост на движение нали когато делта t клони към 0 а пройзводната на скороста е пътя и... както и да е едва ли някой са му интерестни тия величини Незнам за колко спирам точно на мен ми се струва за около 4.5(може и много да греша защото наистина не съм засичал но няма нищо сложно в спирането от 100км/ч до 0км/ч и винаги мое да се провери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #20 Отговорено 26 Февруари, 2007 уф, аз най-после си спомних защо в началото ПРЕДПОЛОЖИХ, че ускорението на спиране е около 1G - http://www.zr.ru/arch39640.html там твърдят че 6ген с АБС спира с 9.5-9.6 м/с ...Значи ако това е вярно и между 5 и 6-та ген няма голяма разлика в спирачните системи времето за спиране трябва да е около 3сек .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #21 Отговорено 26 Февруари, 2007 уф, аз най-после си спомних защо в началото ПРЕДПОЛОЖИХ, че ускорението на спиране е около 1G - http://www.zr.ru/arch39640.html там твърдят че 6ген с АБС спира с 9.5-9.6 м/с ...Значи ако това е вярно и между 5 и 6-та ген няма голяма разлика в спирачните системи времето за спиране трябва да е около 3сек .... МЕН нне ми се вярва това да е средна стойност мойе да е засечка на г-тека в началото на спирането Ако закъснението при спиране е 9.55м/с при 27,7м/с се получава 2.9г приблизително 3според мен тези данни са Неверни или не е заводска кола.П.п ако знаете колко е на Ф1(600кг и 8-900к.с) там упражнението (0-100-0км/ч)става за около 4.5(по спомен когато бях фен сега не знам колко е ) като ускорението и спирането са еднакви като време . Твърдо мога да кажа че на сух асфалт АБС е безполезенКАТО СТЕГНА СИВИКА ЩЕ ПРОБВАМ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #22 Отговорено 26 Февруари, 2007 3s*9.55m/s*s = 28.65m/s демек ако ускорението е толкова времето е 3 секунди и не знам от де ти идва това 3г постоянно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #23 Отговорено 27 Февруари, 2007 3s*9.55m/s*s = 28.65m/s демек ако ускорението е толкова времето е 3 секунди и не знам от де ти идва това 3г постоянно !"закъснението при спиране е 9.55м/с при 27,7м/с се получава 2.9г приблизително 3"грешка при писането имал съм предвид 2.9 - 3секунди не2.9г А 2.9с! !! мисля просто че заводски сивик не може да спре за 3 сек на място от 100км/чкато разделим (м/с) с (м/с*с) = секунди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове