Jump to content
rollin

Каква е разликата м-ду К24А2 и К24А3 ?

Recommended Posts

Реално някой знае ли дали има и каква е ако има разликата м-ду двата мотора.Говоря за тези които се слагат в Акорд за Европа и Акура TSX за Щатите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам са нещо от сорта: - според wikipedia

Note: The 2006-2008 K24A2 in the U.S. market Acura TSX has the following improvements[3]

  • [*]Power: 205 hp @ 7000 rpm [*]Torque: 160.5 lbft @ 4500 rpm [*]Increased intake flow:
    • [*]Intake valve + 1 mm oversize [*]Intake cam High lift lobe with 0.9 mm more lift and 12 degrees more duration [*]Throttle body increased from 60–64 mm [*]Radius on some intake pipes increased from 70–80 mm

[*]Increased exhaust flow

  • [*]Exhaust Head pipe increased from 60–65 mm [*]Higher flow catalytic converter [*]Main (single) exhaust pipe increased from 54–57 mm [*]Rear (twin) pipes increased in diameter from 42.5 to 45 mm

[*]Block improvements:

  • [*]Additional air passages in crankcase for reduced pumping losses

[*]Other

  • [*]Stronger connecting rods [*]New crankshaft with more counterbalance weight [*]Revised pistons with more valve-piston clearance

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата е доста голяма- При К24A3 имаме Vtec само на всмукателния колектор осъществен с общо 2 гърбици на вала на цилиндър, а при K24A2 Vtec е и на двата вала и то такъв какъвто е познат от B сериите с по 3 гърбици на вала на цилиндър, като High Lift Lobe по средата между двете по-малки. Учудващото  е как разликата в мощността е само 15 коня между двата двигателя. Дано не греша но при K20A3 и K20A2  точно такава разликата в тази част на I-Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка, явно за K24 не важата същите разлики при същите крайни цифри в номера на двигателя както при K20. Ето и разликите между K24A2 и К24A3:

Most of the K24 versions have economy tuned i-VTEC. Compressions of these models vary between 9.6:1 to 10.5:1. and so the power outputs which are between 160 to 185 hp. K24A1, K24A4, K24A8, K24Z1, K24Z2, K24Z3, K24Z4, K24Z5 and K24Z6 are the engines with this configuration.K24A2 and K24A3 are a little different then the engines listed above. These two are equipped with performance tuned i-VTEC which engages high-lift lobes at 6000RPM. K24A2 also has a larger throttle body and  intake valves along with a bigger exhaust pipe. Stronger connecting rods and a revied cranckshaft is also used to deal with higher engine speeds. With these improvments K24A2 can deliver 205 hp where K24A3 is delivering 190hp. This engine is used in JDM Honda Accor d Type-S and Acura TSX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...