Jump to content
Vankata14

проблем при подаване на газ

Recommended Posts

Здравейте колеги, проблема е следния - двигателя държи оборотите нормално обаче когато и подам газ тя прекъсва за 1-2 сек. (замисля се) и след това когато се вдигнат оборотите няма проблем.Същата история е когато превключвам скоростите тя пак прекъсва след като и подам газ не само в ниските а и във високите обороти тя се замисля и прекъсва всякаш не достига бензин до мотора... Смених горивния филтър и отново го прави това. Проблема се появи преди 2 месеца някъде, но съвсем леко "претрисаше" и постепенно започна да се влошава преди няколко дни. С колата минавам около 1000км месечно. Ако искате мога да снимам и клип за да добиете по-голяма представа за проблема. Благодаря ви предварително :) Ще съм ви изключително благодарен ако ми дадете малко акъл от какво може да е.Колата е: Сивик 94' хетчбек 5-та ген. Д15Б2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега! Между "прекъсване" и "заглъхване" има разлика, като първото касае главно проблеми по запалителната система, а второто - по горивната. Ако прекъсва, главните заподозряни са бобина, кабели, свещи, капачка и палец. Според мен е кабел или свещ, но не го разбирай като точна прогноза. Не е лошо и да си ревизираш клапаните, ако скоро не си. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още с "моно"инжекцията ли е мотора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моното е да, всеки път когато върна газта и подам след това пак мотора прекъсва за 2 секунди.. Имам чувството, че не прави достатъчно налягане на бензина което значи че е някоя от двете помпи.. Има и още една подробност - резервоара е леко вдлъбнат отдоло, но от доста време е така.Ако едната помпа е за ниско налягане другата за високо то мисля че проблема е от помпата за ниско налягане. Днес снимах и клипче ----->

когато загрее става по-зле.От към ускорение мисля, че се справя добре мотора не е пипан ----->
Редактирано от Vankata14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата ти е една,в резервоара. Инжекторите са два .

според мен си намери частите за една пълна инжекция и го махай "моното"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пълната инжекция ми трябваше делко, всмукател и комп нали така? Около 200 - 250лв. и някой който може да ми го направи. Това си мислех да направя в бъдеще, но за момента мисля да сваля помпата да я видя, както и моното за едно хубаво почистване :)П.П. Забелязах, че "V"-образната ламаринка в кутията на моното липсва може би за да влиза повече въздух..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че разбрах от какво е, но в събота ще я закарам на диагностика за да съм 100% сигурен. Според мен едната от дюзите е заминала (тази долната), защото, когато и откачих буксата нямаше разлика в работата на двигателя... Та искам да попитам, може ли да се сложат по-големи дюзи на тоя мотор и от къде мога да си намеря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) честит първи сняг :santa:.Смених цялото "моно" и проблема изчезна..Разбрах, че ако махна горната клапа ще върви повече  :geek: вярно ли е?

Редактирано от Vankata14
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...