Vankata14 1 #1 Публикувано 18 Октомври, 2014 Здравейте колеги, проблема е следния - двигателя държи оборотите нормално обаче когато и подам газ тя прекъсва за 1-2 сек. (замисля се) и след това когато се вдигнат оборотите няма проблем.Същата история е когато превключвам скоростите тя пак прекъсва след като и подам газ не само в ниските а и във високите обороти тя се замисля и прекъсва всякаш не достига бензин до мотора... Смених горивния филтър и отново го прави това. Проблема се появи преди 2 месеца някъде, но съвсем леко "претрисаше" и постепенно започна да се влошава преди няколко дни. С колата минавам около 1000км месечно. Ако искате мога да снимам и клип за да добиете по-голяма представа за проблема. Благодаря ви предварително Ще съм ви изключително благодарен ако ми дадете малко акъл от какво може да е.Колата е: Сивик 94' хетчбек 5-та ген. Д15Б2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #2 Отговорено 19 Октомври, 2014 Здрасти колега! Между "прекъсване" и "заглъхване" има разлика, като първото касае главно проблеми по запалителната система, а второто - по горивната. Ако прекъсва, главните заподозряни са бобина, кабели, свещи, капачка и палец. Според мен е кабел или свещ, но не го разбирай като точна прогноза. Не е лошо и да си ревизираш клапаните, ако скоро не си. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 20 Октомври, 2014 Още с "моно"инжекцията ли е мотора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata14 1 #4 Отговорено 20 Октомври, 2014 (Редактирано) С моното е да, всеки път когато върна газта и подам след това пак мотора прекъсва за 2 секунди.. Имам чувството, че не прави достатъчно налягане на бензина което значи че е някоя от двете помпи.. Има и още една подробност - резервоара е леко вдлъбнат отдоло, но от доста време е така.Ако едната помпа е за ниско налягане другата за високо то мисля че проблема е от помпата за ниско налягане. Днес снимах и клипче -----> когато загрее става по-зле.От към ускорение мисля, че се справя добре мотора не е пипан -----> Редактирано 20 Октомври, 2014 от Vankata14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 20 Октомври, 2014 помпата ти е една,в резервоара. Инжекторите са два . според мен си намери частите за една пълна инжекция и го махай "моното" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata14 1 #6 Отговорено 20 Октомври, 2014 За пълната инжекция ми трябваше делко, всмукател и комп нали така? Около 200 - 250лв. и някой който може да ми го направи. Това си мислех да направя в бъдеще, но за момента мисля да сваля помпата да я видя, както и моното за едно хубаво почистване П.П. Забелязах, че "V"-образната ламаринка в кутията на моното липсва може би за да влиза повече въздух.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata14 1 #7 Отговорено 22 Октомври, 2014 Мисля, че разбрах от какво е, но в събота ще я закарам на диагностика за да съм 100% сигурен. Според мен едната от дюзите е заминала (тази долната), защото, когато и откачих буксата нямаше разлика в работата на двигателя... Та искам да попитам, може ли да се сложат по-големи дюзи на тоя мотор и от къде мога да си намеря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata14 1 #8 Отговорено 25 Октомври, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги честит първи сняг .Смених цялото "моно" и проблема изчезна..Разбрах, че ако махна горната клапа ще върви повече вярно ли е? Редактирано 25 Октомври, 2014 от Vankata14 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове