slavi_90 2 #1 Публикувано 8 Октомври, 2014 здравейте въпросът ми е: Какъв ще е ефектът ако на стоковият ми двигател д13б2 сложа компресор от mazda 626 2.0 Comprex имам свободна шаиба на двигателя за ремак към компресора само ще мо направя стоика кулер имам от БМВ 530 Common reil но ако е голям ще взема оригиналния от маздата с които си върви компресорчето Comprex нагнетява на 20 дизел конете варират от 75 до 90. мисля че при моят малак мотор 1.3 нагнетяването от компресора ще е доста по голямо моля споделете какъв би бил резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 9 Октомври, 2014 Посоката на въртене? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 10 Октомври, 2014 здравейте въпросът ми е: Какъв ще е ефектът ако на стоковият ми двигател д13б2 сложа компресор от mazda 626 2.0 Comprex имам свободна шаиба на двигателя за ремак към компресора само ще мо направя стоика кулер имам от БМВ 530 Common reil но ако е голям ще взема оригиналния от маздата с които си върви компресорчето Comprex нагнетява на 20 дизел конете варират от 75 до 90. мисля че при моят малак мотор 1.3 нагнетяването от компресора ще е доста по голямо моля споделете какъв би бил резултата Ефекта ще е 20 кила желязо отгоре, изгубено време и скъсани нерви за нищо .. Като гледам не си запознат с работата на компрекса и по добре е да се откажеш преди да си започнал .. Компрекса не е механичен компресор който се монтира на стойка (както си решил), а си е вид турбина която се монтира на изпускателните колектори и нагнетява газовете от тях в двигателя, като в същото време ги смесва с чист въздух .. Първоначално двигателя пали само с чист въздух, за което ще ти трябва и системата с пусковия клапан от мазда, но всъщност няма да ти трябва, защото както си го решил (със стойка и ремък от шайбата на двигателя) няма как да вдигнеш оборотите на компрекса до 70-80 000 в минута .. При мазда ползват за целта генератора на колата, който има шайба и на другия край на ротора .. Веднъж двигателя върти генератора с няколко пъти повече обороти, като шайбата на генератора е няколко пъти по малка от тази на двигателя, втори път- генератора чрез задната шайба която е по голяма, върти още няколко пъти по бързо ротора на компрекса и от там се увеличават многократно оборотите, спрямо тези на двигателя .. За да постигнеш тези обороти само със стойка и свободната шайба която имаш на двигателя, на нейно място трябва да монтираш шайба от барабан на автоматична пералня с диаметър около 5-600 мм. И последно - конете на мазда 2.0 дизел компрекс никога не са варирали, винаги са си били само 75, но понеже компресора е механичен няма турболаг и тръгва да дърпа още от 1000 об/мин., собствениците на такива коли си мислят, че върви като за 90 коньова, до момента в който при летящ старт някое 90 коня ТДИ не им даде бинокъла .. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове