FallenAngel 0 #41 Отговорено 15 Ноември, 2014 Колеги работата върви добре за сега, имах спънка със намирането на съединител. Валеото не беше същото което поръчах и го върнах. Купих Японско Exedy, имате ли някакви впечатления за тях ? Добри ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #42 Отговорено 15 Ноември, 2014 Аз съм с такъв,добри са.Успех и да се похвалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #43 Отговорено 19 Ноември, 2014 Колеги остана ми да почистя дросела , да сложа изпускателния колектор и да регулирам клапаните ( и да поставя капака естествено ) Според вас какви хлабини да оставя ? Мисля си за 20 смуче и 25 изпуска ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #44 Отговорено 20 Ноември, 2014 Колата я запалих днес.Мотора мърка и работи много тихо ОБАЧЕ... Преди да го запаля, свалих дроселовата клапа и я изчистих със спрей, че имаше голямо количество нагар и боклуци вътре. Закачих всичко после, запалих и на място работеше добре. Като я изфорсирах съвсем лекичко и почнаха проблемите.. Оборотите и се вдигат до 2000, после падат до 1400-1500 задържат се там и падат до 1000. По някое време и светва Check Engine, докато оборотите си правят каквото искат. Изкарах колата от гаража да я разтъпча малко и вървеше доста мудно. Това го отдавам на все още стегнатия двигател след ремонта,защото я покарах известно време днес и сякаш се подобрява все повече и повече ( откъм ускорението) Но проблемите с оборотите продължават ( и на бензин и на газ ) Примерно ускорявам на 2ра и стигам 2000 оборота, изключвам от предавка и оборотите се задържат за некви секунди на 2000 и почват да падат много бавно По някое време светва лампата, НО колата продължава да си върви добре. Оборотите правят каквото си пожелаят Бях чел преди време, че като се свали дросела да се чисти и било задължително после някаква адаптация на дросела, но нямам идея какво да направя. Моля ви колеги ударете едно последно рамо и да я пускам в движение тая кола, че главата ми пуши вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове