Anonimous 2 #1 Публикувано 25 Септември, 2014 Здравейте, след смяна на един прост ангренаж при препоръчан майстор - само проблеми! Сутрин я паля студена вие от една страна, и от друга трака все едно лагер е счупен. Като загрее го няма проблема. Цяло лято я карам и такова нещо не е било само след смяната на ангренажа. За улягане на ремъка и дума не искам да чуя - това не са прани гащи да се разтягат, преди не беше така, познавам си колата. Освен това спра я някъде на ръчна дори и загряла притриса и й играят оборотите, отпред трака таблото, такова нещо нямаше преди, имах проблем с оборотите, но като смених свещите всичко си беше наред и сега пак проблеми. Сега идва интересния момент - загрява таблото където е километража в ляво и волана отгоре - климатика е изключен и става въпрос за вечерта... Бях си оставил телефона и като си го взех грееше целия и като пипнах таблото пари цялото, пак казвам познавам си колата и такова нещо нямаше преди, моля ако някой е запознат да ми даде съвет или кадърен майстор в Бургас, няма да кажа къде съм ходил предния път, защото ми беше препоръчан сервиза от роднина но повече крака ми няма да стъпи там. Искам някой да замери колко е натегнат ремъка и дали всичко е по предписанията на производителя - водна помпа и т.н. не някой да ми се дупи под капака и да ми разправя как щял да улегне ремъка, ама можело и от помпата да е, ама звъннаха по телефона ама не било от помпата... Или поне ми кажете как сам да се справя с проблема че вече на никой нямам вяра да ми пипа по колата. Предпочитам да седна с някой съфорумец да я мислим отколкото да я заведа пак в сервиз с пишман майстори, мога да си я разваля и сам не ми трябва да плащам на някой да я разваля, много ме е яд! Всеки плюе по другия майстор и накрая нищо не е свършено по колата и страда само крайния потребител. Всякакви мнения от съфорумци са ми от полза, благодаря ви предварително колеги хондаджии, и преди като съм писал съм получавал компетентни мнения само тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 25 Септември, 2014 Грешка при зацепването с прехвърляне на зъб е често срещан проблем.Колата тогава няма стабилни обороти и няма добра тяга.Подобни признаци може да има и ако клапаните не са регулирани скоро. Виж загряването на таблото не мога да го свържа със смяната на агренажа,възможно е да електрически проблем по инсталацията и да няма нищо общо със смяната.Трябва да се види от някой ,който знае какво прави. Не пишеш от къде си и с какъв мотор си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #3 Отговорено 25 Септември, 2014 Таблото ти се е загряло от телефона, а не телефона от таблото. Имал си пуснато някое приложение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #4 Отговорено 25 Септември, 2014 От Бургас съм. Таблото не се загрява от телефона просто това е първия път когато го усетих днес е същата работа говоря за частта където е километража над волана вляво. Повярвай ми знам за какво говоря. Съмнява ме че е нещо свързано с електрониката или климатика както каза колегата по-горе, но искам да го види някой който разбира да не е някой анимационен герой. От майстори стигнах до тук вече не знам на кой да си оставя колата. В други ден ще човъркам утре нямам свободно време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 25 Септември, 2014 Здравей колега.Мога да говоря с човек кога ще може да ти погледне аеродека и ивентуално след това да ти дам координатите.Говорим за човек който си има представа как се работи по една Хонда и поддържа аеродека на един мой приятел от доста години и не само разбира се поне още десетина цепалки от сектата.Пиши ми ако решиш и ще помогна, говорим за Бургас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове