Миташкина 0 #1 Публикувано 3 Септември, 2014 Здравейте, Извинявам се, ако подхващам стара тема, но в търсачката не намерих такава, че реших и аз да направя сефтето, кото драсна някой ред. Предстои ми смяна на съединител, като вече съм си купил комплект на "Валео" и понеже не ми е професия, но не съм с две леви, мисля да си го сменя сам. Молбата ми е, някой запознат с метода на смяна, да ми драсне нещичко, за процеса на работа и необходимите помощни средства /телфер, дорник и т.н.. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миташкина 0 #2 Отговорено 8 Септември, 2014 Не мога да повярвам, че от над 100 преглеждания, няма нито едно мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #3 Отговорено 8 Септември, 2014 Колега, тези които това им е занаята вероятно не биха искали да споделят и то от гледна точка на това, че вероятно не е работа за всеки и да се опише в няколко изречения. По-добре да отидеш при някой от тях, което бих те посъветвал и аз. Цената е около 150лв. общо за демонтаж и монтаж и я даваш на минимум 50000км веднъж. Аз лично когато се интересувах потърсих клипчета в ю-тюб и за себе си разбрах, че не бих се справил, особено в полеви условия и с любителски инструменти. Все пак се демонтират доста неща по окачването, задвижването, включително и скоростна кутия. Ако си монтирал съединител на друга кола сигурно си наясно с по-голямата част от екшън плана, но не си написал дали имаш този опит за да могат колегите да уточнят само специфичните неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миташкина 0 #4 Отговорено 10 Септември, 2014 Извинявам се, ако наистина това е проблема! По принцип съм сменял на Ауди 80, Нисан Примера и Шевролет Авео, без да броя стария руски парк и съм цепил кутия на Рено Клио. Като условия имам непрофесионален гараж, с канал и релса с телфер. Затова наистина ме интересуват спецификите. Просто да зная, дали мога да се справя сам, или с някой помощник, в домашни условия? Реда на процеса, за да не си отварям излишна работа и необходимите помощни средства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 10 Септември, 2014 Ами колега щом си се справил с другите коли ще се справиш и със CR-Vто.Предполагам,че в упътването все някъде ще пише как точно се сваля съединителя стъпка по стъпка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #6 Отговорено 30 Септември, 2014 Колега, що си сменял съединител на други автомобили това няма да ти е проблем, ако искаш пиши ми на лични да ти изпратя Manual, за да видиш какво има в гайдата и запрятай ръкави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #7 Отговорено 6 Октомври, 2014 Извинявам се за забавянето, но чак сега влизам във форума. Аз също си сменях съединителя. Няма нищо сложно, както на повечето коли. Откачаш жилата на ск.кутия, датчиците от кутията, стартер,... сваляш кутията (тежичка си е). Хубаво е да смениш и аксиалния лагер, както и ролковото лагерче в маховика. Навярно ще ти трябва канал или подемник и набор от основните инструменти - гедоре, звездогаечни ключове и разбира се водач за зацепване на оста на ск.кутия през маховика(аз си издялках такъв от една клечка). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове