fulladmin 0 #1 Публикувано 28 Август, 2014 Здравейте колеги карам honda civic 97 1.4 90hp и проблема ми е следния –> http://vbox7.com/play:ffb3d57343 преди това го правеше само когато е напълно студена ..... но сега не спира да го прави .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 28 Август, 2014 Ами като гледам и на двата вида горива е едно и също, значи обичайните заподозрени първо. Клапани, IACV чистене, след което дроселова клапа там на 600 оборота ли беше, по спомен и чистене на клапата и около нея от боклуците и след това се мисли за друго. А може и сондата да си погледнеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #3 Отговорено 28 Август, 2014 Колега, прегледай си хубаво всички вакууми да не изпуска някой. Заслушай се за свистене от сервото. Това ми идва на прима виста. Имал съм подобен проблем и виновник беше вакуума към сервото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #4 Отговорено 28 Август, 2014 Аз мисля, че IACV-то е проблемно 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #5 Отговорено 28 Август, 2014 Колега, погледни /чуй/ внимателно да не взима въздух някъде след дроселовата клапа /измъкнат или спукан мъркуч, гарнитурка/... С "живи" данни може да се получи по-ясна картина за проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #6 Отговорено 28 Август, 2014 не е от вакумите дросела също е почистен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #7 Отговорено 29 Август, 2014 Виж маркучето за маслените изпарения, което влиза в смукателния колектор. Мисля, че ми правеше на стария сивик подобен проблем, след като сложих колектора от d16. За тест мисля, че се вадеше от колектора и на колектора го запуши с нещо. Също така проблем с нестабилни обороти съм имал с кабела за масата от двигателя към купето. Дано съм ти бил полезен ! Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #8 Отговорено 29 Август, 2014 Аз мисля, че IACV-то е проблемно IACV kakvo e tova i kade se namira? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #9 Отговорено 29 Август, 2014 Това е така популярното "стъпково моторче" при другите коли макар че при Хондата да няма нищо общо с моторче..ами си е клапан.. та това е устройството, което ти регулира празния ходhttp://www.acuraworld.com/index_files/diy/unproc/integra/Idle%20Fix_Files/fcf956be.jpg.pagespeed.ce.K9oJitgg8T.jpg - стои отзад на колектора, точно до дросела.. В ръководството пише как се прави центровка - не си спомням много ама по памет се изключваше буксата на IACV-то и се гласяха някакви 500 оборота от болтчето на дросела.. и накрая се закачаше буксата на IAVC.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #10 Отговорено 29 Август, 2014 Това е така популярното "стъпково моторче" при другите коли макар че при Хондата да няма нищо общо с моторче..ами си е клапан.. та това е устройството, което ти регулира празния ходhttp://www.acuraworld.com/index_files/diy/unproc/integra/Idle%20Fix_Files/fcf956be.jpg.pagespeed.ce.K9oJitgg8T.jpg - стои отзад на колектора, точно до дросела.. В ръководството пише как се прави центровка - не си спомням много ама по памет се изключваше буксата на IACV-то и се гласяха някакви 500 оборота от болтчето на дросела.. и накрая се закачаше буксата на IAVC.. razbiram te kolega no az minalata sedmica q karah v 1 malko servizche i onq pi4 mi izchistri drosela i stupkovoto motorche bez da gi svalq qvno ne e napravil ni6to samo s edin sprei pruska vutre qvno trqbva da se utvori i da se izchisti hubavo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #11 Отговорено 30 Август, 2014 Дори да е уцелил каналчето през дросела за клапана, пак няма да измие както трябва. Не казвам че това е проблема при теб, а че трябва да се направят нещата едно по едно и то както трябва. Не стана ясно кога за последно са правени клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #12 Отговорено 31 Август, 2014 Дори да е уцелил каналчето през дросела за клапана, пак няма да измие както трябва. Не казвам че това е проблема при теб, а че трябва да се направят нещата едно по едно и то както трябва. Не стана ясно кога за последно са правени клапани. dnes otvorih drosela i stupkovoto motorche izchistih gi perfektno no pak e taka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #13 Отговорено 31 Август, 2014 Колега, аз сега се загледах че тя и не пали добре, ти все пак не каза кога са регулирани клапаните за последно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #14 Отговорено 31 Август, 2014 Колега, аз сега се загледах че тя и не пали добре, ти все пак не каза кога са регулирани клапаните за последно. kolega taq vecher otvorih kapaka i mislq che razbrah problema ot kabelite e za6toto kato podam gaz i hvurlq izkri moje li da e ot tova ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #15 Отговорено 1 Септември, 2014 Възможно е, разбира се! Откъде хвърля изкри? п.п. Пиши на Български език, т.е. на кирилица! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #16 Отговорено 4 Септември, 2014 Възможно е, разбира се! Откъде хвърля изкри? п.п. Пиши на Български език, т.е. на кирилица! Поздрави! то не хвърля искри просто като подам газ виждам как по кабелите на свещите преминава тока и имам чувството че се разпръсква по всички 4 кабела за това ги увих всеки кабел по уделно c изолирбан и сега не се вижда нищо но проблема си остана пак е така и мисълта ми е дали си струва да дам 150 lv за кабели и да не се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #17 Отговорено 4 Септември, 2014 С изолирбанд не подобряваш статуса на кабелите - все пак минават киловолти. Нови кабели задължително, дори да са стокови, 7 милиметрови, но вероятността, проблемът да е комплексен, сиреч по няколко причини, е по-вероятна. Просто си провери и токовете, и свещите, и горивото, и въздуха, и клапаните... всичко. Колегите са дали доволно насочващи предложения, а и не липсват още куп теми по темата! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fulladmin 0 #18 Отговорено 7 Септември, 2014 С изолирбанд не подобряваш статуса на кабелите - все пак минават киловолти. Нови кабели задължително, дори да са стокови, 7 милиметрови, но вероятността, проблемът да е комплексен, сиреч по няколко причини, е по-вероятна. Просто си провери и токовете, и свещите, и горивото, и въздуха, и клапаните... всичко. Колегите са дали доволно насочващи предложения, а и не липсват още куп теми по темата! проблема е намерен 1 клапа не ми работи и сега се чудя колко пари струва регулиране на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #19 Отговорено 7 Септември, 2014 30-40 лева, коя клапа не работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове