tougherty 10 #1 Публикувано 18 Август, 2014 Ремонтите, които трябва да се направят са следните: 1. Смяна на радиатор - явно е пробит и антифризът църка лекичко горе в ляво, съответно колата загрява сериозно (перките също издават доста странни звуци, но поне засега работят и не искам да ги пипам). Доколкото съм чел радиаторът при ЦРВ-тата се сменя някъде след десетата година, така че явно и на моя му е дошло времето. 2. Теч в краката на пасажера - на 99% съм убеден, че е от вентилатора за парното. Чува се как капе върху топло и солидно си влиза в купето. Като случихме на такова мокро лято и с няколко мивки месечно все едно цяло лято си карам с локвичка отляво. Позачетох се тук там, че трябва да се отвори кутията под чистчките и да се пригоди нещо като водобран, за да не влиза водата. 3. Радиото спря да работи - проблемът явно е свързан с теча в купето, защото ядовете започнаха по едно и също време. Вече са разглобявали таблото веднъж и ми казаха, че само рестартират радиото и то започва да си работи нормално. След известно време обаче спря отново без никакви индикации, че не работи както трябва - просто слагам панела и то не се включва. Без радио в колата е ужас. Много нервен шофьор ставам. 4. Ръжда на задните калници, където започва бронята - това също са го правили вече веднъж, но ръждата пак си изби и вече си е сериозна. Не знам това дали изобщо подлежи на оправяне. Та това са ми болежките. Колко ще ми струва оправянето им според вас и къде майсторите си знаят работата без да ми отрежат главата до кръста, за да им доверя моята Хондичка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #2 Отговорено 19 Август, 2014 Свлачище, ръжда и жена тръгнатли - няма спиране 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #3 Отговорено 20 Август, 2014 1. Радиатор нов може да намериш за цена от 180 до към 280лв марка Nissens. 2. За теча в краката на пасажера можеш да прочетеш много във форумите honda-tech. По принцип основен причинител са каналите които се намират горе на тавана под декоративните лайсни. Махат се лайсните и се прочистват каналите за отводняване на покрива. Като сипеш вода там тя трябва да изтече долу в подкалниците. 3. нямам джокери. 4. Ако се закърпи добре се забавят доста нещата, но общо взето тръгне ли ръждата става зле Потърси задни вежди и трябва да ти се изкърпят и подкалниците, за да стане добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 21 Август, 2014 Така е с любимите коли внос от германия, предпочитам да направя 2-3 двигателя съсипани в Италия от колкото да се боря с ръжда от Германия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tougherty 10 #5 Отговорено 21 Август, 2014 1. Само един модел радиатор Нисенс ли е, който се продава на различна цена в различните магазини или има няколко вида - съответно по-скъпи и по-евтини? 2. При мен на мястото на декоративните лайсни на покрива има монтирани релси с багажник, така че най-вероятно водата не влиза от там, а от кутията под чистачките. Това май си е също редовен проблем на по-старите ЦРВ-та. 4. А за ръждата май наистина е кофти работата. Ще ми се да изкарам още няколко зими с колата, ама явно ще трябва сериозно кърпене да падне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 21 Август, 2014 ... 2. No1else говори за каналите, които ги имат моделите с люк, а те нямат нищо общо с тези под релсите за багажник. Ако нямаш люк, значи нямаш канали. 3. Радиото е на общ "бушон" със запалката (и май още нещо, ама не помня), т.е. ако нямаш ток в запалката, може бушона да е изгорял. А може и проблемът да е в самото радио, падащия панел например. ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове