Jump to content
tougherty

Съвте за сервизиране на ЦРВ 1 ген.

Recommended Posts

Ремонтите, които трябва да се направят са следните:

1. Смяна на радиатор - явно е пробит и антифризът църка лекичко горе в ляво, съответно колата загрява сериозно (перките също издават доста странни звуци, но поне засега работят и не искам да ги пипам). Доколкото съм чел радиаторът при ЦРВ-тата се сменя някъде след десетата година, така че явно и на моя му е дошло времето.

 

2. Теч в краката на пасажера - на 99% съм убеден, че е от вентилатора за парното. Чува се как капе върху топло и солидно си влиза в купето. Като случихме на такова мокро лято и с няколко мивки месечно все едно цяло лято си карам с локвичка отляво. Позачетох се тук там, че трябва да се отвори кутията под чистчките и да се пригоди нещо като водобран, за да не влиза водата.

 

3. Радиото спря да работи - проблемът явно е свързан с теча в купето, защото ядовете започнаха по едно и също време. Вече са разглобявали таблото веднъж и ми казаха, че само рестартират радиото и то започва да си работи нормално. След известно време обаче спря отново без никакви индикации, че не работи както трябва - просто слагам панела и то не се включва. Без радио в колата е ужас. Много нервен шофьор ставам.

 

4. Ръжда на задните калници, където започва бронята - това също са го правили вече веднъж, но ръждата пак си изби и вече си е сериозна. Не знам това дали изобщо подлежи на оправяне.

 

Та това са ми болежките. Колко ще ми струва оправянето им според вас и къде майсторите си знаят работата без да ми отрежат главата до кръста, за да им доверя моята Хондичка?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свлачище, ръжда и жена тръгнатли - няма спиране

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Радиатор нов може да намериш за цена от 180 до към 280лв марка Nissens.

2. За теча в краката на пасажера можеш да прочетеш много във форумите honda-tech. По принцип основен причинител са каналите които се намират горе на тавана под декоративните лайсни. Махат се лайсните и се прочистват каналите за отводняване на покрива. Като сипеш вода там тя трябва да изтече долу в подкалниците.

3. нямам джокери.

4. Ако се закърпи добре се забавят доста нещата, но общо взето тръгне ли ръждата става зле :) Потърси задни вежди и трябва да ти се изкърпят и подкалниците, за да стане добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е с любимите  коли внос от германия, предпочитам да направя 2-3 двигателя съсипани в Италия от колкото да се боря с ръжда от Германия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Само един модел радиатор Нисенс ли е, който се продава на различна цена в различните магазини или има няколко вида - съответно по-скъпи и по-евтини?

2. При мен на мястото на декоративните лайсни на покрива има монтирани релси с багажник, така че най-вероятно водата не влиза от там, а от кутията под чистачките. Това май си е също редовен проблем на по-старите ЦРВ-та.

4. А за ръждата май наистина е кофти работата. Ще ми се да изкарам още няколко зими с колата, ама явно ще трябва сериозно кърпене да падне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

2. No1else говори за каналите, които ги имат моделите с люк, а те нямат нищо общо с тези под релсите за багажник. Ако нямаш люк, значи нямаш канали.

3. Радиото е на общ "бушон" със запалката (и май още нещо, ама не помня), т.е. ако нямаш ток в запалката, може бушона да е изгорял. А може и проблемът да е в самото радио, падащия панел например.

...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...