Conquerora 0 #1 Публикувано 10 Август, 2014 Здравейте, колеги! Грешката е "P2004 IMRC Stuck open bank 1" и се появява на CR-V 2-ра генерация 2006 година. По чуждите форуми прочетох, че това е известен за хонда проблем с IMRC frequency solenoid valve-а (не знам как се казва точно на български). Грешката се появява и изчезва с различна честота: може да посвети 1 час и да изчезне, може и няколко дни да си свети. Въпросът ми е някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и дали можете да ме насочите с нещо. Само да спомена, че наскоро е почистен изцяло входящия колектор заедно с ЕГР и дроселова клапа, но това не оказа влияние на този проблем. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #2 Отговорено 11 Август, 2014 На 100% проблема ти е само в frequency solenoid valve-а. Сменяш 36190-RSR-E01 VALVE ASSY., FREQUENCY SOLENOID и се оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #3 Отговорено 11 Август, 2014 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3371,3372,3373,3374&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2006&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT&nplblk=E__3201 номер 17 от схемата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #4 Отговорено 11 Август, 2014 Оп извинявай гледам схема на акорд , за CR-V парт номера е 36190-RMA-E02 VALVE ASSY., FREQUENCY SOLENOID http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20235,20236&nplgrp=1&cmodnamepc=CR-V%20I-CTDI&xcardr=5&dmodyr=2006&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=EXECUTIVE&nplblk=E__0200 номер 14 от схемата Извинявайте за объркването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 11 Август, 2014 или не го сменяш караш си така и си свиркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Conquerora 0 #6 Отговорено 11 Август, 2014 Благодаря за отговорите! Въпросният клапан оказва ли някакво влияние на поведението и динамиката на автомобила, тъй като проблемът си го има откакто карам колата и не мога да направя разлика? Иначе когато свети чек-а не забелязвам никаква разлика в сравнение с когато няма грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #7 Отговорено 12 Август, 2014 Дидо както винаги е прав, съвсем спокойно може да си караш така, проблема е само, ако ти светне за нещо друго чека. По спомени този клапан е някъде към 300 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Conquerora 0 #8 Отговорено 12 Август, 2014 Добре си спомняш, колега, актуалната цена в Бултрако е 290 лв. Най-вероятно ще го сменя скоро, но е хубаво да знам, че не е нещо спешно. Пък и след наскоро малко излишно сменен дебитомер за 470 лв. искам да е сигурно, че като сменя клапана проблемът действително ще се реши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #9 Отговорено 12 Август, 2014 Преди две години и на мен ми се обади въпросния клапан. Бях на почивка и светна така от нищото. Дразнещо е светенето на чека, иначе нямаше проблем с вървенето на колата. За щастие във Варна има хубава авто-морга за Хонда и го намерих и смених там на място на доста прилична цена. Авто-моргата е на човек от форума-Стамен / ще я намериш в съответния раздел/ може да провериш при него дали има и да ти изпрати.Вече втора година нямам проблем с купения от него втора употреба - на доста прилична цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavkata_k 1 #10 Отговорено 21 Ноември, 2015 Здравейте колеги, днес и на мен ми светна чека, като го прочетох се оказа Р2004. Това с подмяната на клапана е ясно.....искам да попитам някой опитвал ли се е да го ремонтира? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радев 0 #11 Отговорено 26 Май, 2016 Здравейте колеги, днес и на мен ми светна чека, катавочетох се оказа Р2004. Това с подмяната на клапана е ясно.....искам да попитам някой опитвал ли се е да го ремонтира? Да . При мен се получи.-Махаш маркучите от клапана и филтерчето също.Цъкаш през всички отвори със спрей WD-40. После ползваш едно от маркучетата за да продухаш с него отворите .Поставяш маркучите и филтерчето по местата ,чистиш грешката и вече всичко е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове