oddbo 1 #1 Публикувано 30 Юли, 2014 Здравейте, от известно време се появи този безкрайно шизоиден проблем/звук, който се появява само и изключително между 2050 до 2100 оборота и то само когато е на скорост и без значение на коя предавка. Звукът е като цяло металически, все едно нещо изпада в резонанс и след 2100 оборота изчезва. Колата беше на майстор, който ме увери, че за завинтили абсолютно всичко че и неща, които не са на винт Някой да е изпадал в подобан ситуация? Идеи какво да проверя? Съединителят и вскички негови компоненти е сменен скоро, сменени са рейки и какво ли още не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 30 Юли, 2014 Ми и аз скоро имах подобен резонанс.Завирах се отдолу мислейки си че може да е катализатора,но най-накрая се оказа,че е преходното гърне.Скоро след това се проби напълно и сега имам дупка на въпросното гърне,но не мисля да го сменям на този етап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 30 Юли, 2014 И аз го имам, честно казано е само на 4-та и 5-та. Не съм открил какъв е проблема все още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #4 Отговорено 1 Август, 2014 (Редактирано) Eгати, точно мислех и аз да отварям тема, че от 1 седмица и на мен се появи същия проблем, но усещам и бучене някъде отпред. И аз мислех за катализатор, но поне на оглед отстрани не се вижда да е почерняло някъде. Предполагам, че се е зачупило парче в някое от предните гърнета и то резонира така ужасно. Интересното е , че и при мен е точно между тези оброти. Редактирано 1 Август, 2014 от alman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 2 Август, 2014 И при мен беше така,но след това парчето замина на някъде и сега съм като такси с дупка в гърнето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #6 Отговорено 2 Август, 2014 Днес ходих на майстор. Оказа се спукана генерация. Казаха, че вариантите са 2 ...или търся втора употреба или пробвам да заваря тази, като няма гаранция заварката колко ще издържи. Мисля си, дали не може да се намаже пукнатината, която е около 3 см. с някакъв течен метал или нещо от новите технологии. От друга страна там температурата е зверска... Някой , ако продава такава генерация нека пише на лично да се разберем. Все пак ми е странно, там е доста твърда връзката ...от къде се получава този резонанс и нещо дрънчи на тенекия при 2100-3000 оборота? Може пък да са се натрупали 2 проблема в един и същи момент. Другото, което ме учудва е, че около пукнатината няма следи да изпуска от там...нито черно...нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #7 Отговорено 2 Август, 2014 Имах същия проблем, чуваше се нещо да дрънчи около катализатора в определени обороти и при загряла кола и само в движение. След седмица, трима специалисти и похарчени около 100 лв за нов резонатор, нова гарнитурка между колектора и генерацията проблема си остана. Накрая се оказа че тръбата между колектора и катализатора е двойна (двете тръби са една в друга) и тая вътрешната тръба се е скъсала от заварките и когато загрее почва да дрънчи. Завариха ми го за 10 лв и за сега никви проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oddbo 1 #8 Отговорено 3 Август, 2014 Благодаря за идеите, ще бъдат проверени и ще пиша какво се е оказало накрая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toshe2 0 #9 Отговорено 24 Август, 2014 Колега има ли развитие ? Чакаме да разберем откъде е този дразнещ звук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oddbo 1 #10 Отговорено 16 Декември, 2014 Няма Сега се появи и на Хондата на един приятел, но като разбера ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #11 Отговорено 26 Януари, 2015 какво стана с този проблем открихте ли къде е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #12 Отговорено 30 Януари, 2015 моя е ясен.....спукан изходящ колектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #13 Отговорено 6 Февруари, 2015 И аз го получих същия проблем,оказа се запушен катализатор.Като отидох при майстора докато форсираше така се запуши ,че изгасна двигателя и докато не разви ламбда сондата не запали.Наложи се хирургична намеса по изтърбушването му,но сега имам друг проблем светна чека.Търся съвет как да излъжа сондите.Двигателя е К20А4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #14 Отговорено 7 Февруари, 2015 (Редактирано) Колега injeneеr това, което си написал ми е страшно трудно да го повярвам. Чак пък да не запали и то след като си отишъл с колата до сервиза и там от няколко форсирания да се затлачи. Отделно доколкото знам нашите катализатори са метални и не се запушват так както керамичните. Редактирано 7 Февруари, 2015 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #15 Отговорено 7 Февруари, 2015 Катализатора на B20 си е както на всички други коли (керамичен). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #16 Отговорено 8 Февруари, 2015 След като правихремонт по колата, и аз забелязах че имам катализатор Имайки предвид колко масло гореше преди ,се чудя дали да него махна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #17 Отговорено 9 Февруари, 2015 Ами ако не е запушен не виждам смисъл да го махаш.Ако си с 2 сонди ще трябва да ги лъжеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonik_blast 8 #18 Отговорено 9 Февруари, 2015 + 1 няма смисъл да се маха катализатора в този случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове