morpheous87 36 #1 Публикувано 30 Юли, 2014 Здравейте, Акорд-а си е за смяна на спирачни компоненти. И си мислех дали вместо да купувам ОЕМ-ски части да не нагазя в дълбокото. Предварително да отговоря на тези, които ще кажат: Не ти трябват такива спирачки на 2.2 i-CTDI. ---- > Ами аз пък искам такива Идеята е да се мине на много сериозни компоненти. Колата и с добри ОЕМ-ски компоненти пак не ми харесва как спира. За предните спирачки: - преминаване от ОЕМ 300мм дискове към ОЕМ 320мм от Акорд 8-ма генерация. - подмяна на спирачните апарати със Brembo 6 бутално 17z като тези За задни спирачки: - подмяна на сегашните 260мм дискове със ОЕМ-ски но предни за 7-ца 300мм дискове. - естествено смяна на апаратите със 4 бутално Brembo като тези: За апаратите ще се наложи да се правят преходници за да се монтират на мястото на сегашните отвори, предполагам ще се намери майстор/фирма да ги изработи. Знам, че такъв ъпгрейд реално не е нужен, но ако е възможно да се направи не ми пука не е е нужно. Знам и че с подмяната на сегашните предни апарати със 4 бутални ще е предостатъчно да се подобри спирането на колата, но ако ще е гарга искам да е рошава. Единствените опасения са ми: ще може ли спирачната помпа да сработи с тези апарати? Ще се наложи ли някаква модификация? АВС-а дали ще има проблеми с таква промяна? Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordeonist 3 #2 Отговорено 2 Август, 2014 Не ти харесва как спира заради амортисьорите.....Иначе проект Брембо много ме сърби и мен ....даваи снимки,дръж ни в течение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #3 Отговорено 5 Август, 2014 Не ти харесва как спира заради амортисьорите..... Може ли да обясниш какво имаш предвид че ми стана интерестно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanio_tt 17 #4 Отговорено 5 Август, 2014 Мислил ли си за джантите? Там нещата също са интересни. EТ-то трябва да е друго, заради апаратите. ОЕМ-ските са доста по-тесни, защото нямат бутала от външната страна. За зимата няма да можеш да сложиш по-малки джанти. Задните дискове на 7цата не са вентилирани, следователно и доста по-тесни от предните. Вариант да вземеш от някоя блъсната 8ца цялата спирачна система със дискове и супорти и да се напасне някак си на 7цата би бил доста по-евтин ми се струва. пп. А това Brembo на снимките от каква кола е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #5 Отговорено 5 Август, 2014 Колега колата ти ще ускорява по-бавно,гарантирам ти.Преди 3-4 дена смених на моя Type R дисковете със спорти(нарязани и надупкани),предните са 300,а задните 260.Разликата в тежестта между ОЕМските и тези новите е средно по 1 кг на гума,като за предните е дори повече.Та..... големите спирачки ще ти тежат на предницата особенно + 20мм Аз направих тази смяна защото за спирания от 260 до 80 5-6 пъти по магистралата и после оставаш без спирачки,иначе ОЕМските са перфект и нямах никакви оплаквания.Ако колата ти не се кара екстремно файда да си даваш парите според мен няма.По добре сложи едни спортни дискове и добри накладки и си свиркай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #6 Отговорено 6 Август, 2014 // оффотпик Колега, хубаво, че искаш точно такива спирачки - ама като купиш апаратите, смениш дискове, джанти - накрая ще набиеш 2000-3000лв, за да спираш малко по-бързо на кола, която не е за спортни изпълнения и то това е ако не трябва да сменяш спирачни помпи и други модули. Виж, да ги слагаше на ремапнат Civic - има си поне някаква фенщина, но в твоя случай може би да си събираш парите за 2.4 8ма генерация има повече смисъл. А за опасенията ти дай някакви спецификации на спирачките или точен модел. Защо не попита преди да ги купиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morpheous87 36 #7 Отговорено 6 Август, 2014 (Редактирано) А за опасенията ти дай някакви спецификации на спирачките или точен модел. Защо не попита преди да ги купиш. Ами, не съм купувал нищо още. Все още съм на процес обмисляне и напасване на идеи. След доста ровене и четене и по чуждестранни форуми, стигнах до заключение, че е прекалено, не само от към инвестиция ми просто е ненужно чак в такава степен. Имам предвид 6 бутални апарати от пред с 320мм дискове. Като че ли за момента най-удачен вариант ми се струва смяна на предните апарати с 4 бутални брембо ( да кажем от Алфа GT) малко по-големи са, диаметъра на диска се запазва, главоболията намаляват. Остава само да се направи адаптор за супортите на апаратите. Отзад пак брембо но 2 бутално, от някое субаро примерно, пак със запазване на диаметъра на диска. Така мисля ще се мине с най-малко инвестиции и главоболия по напасванията. Предполагам и, че все пак ще започне да спира по-добре. P.S. снимките са произволни от нета, 6 буталните са от Порше 4-буталните от Алфа. Редактирано 6 Август, 2014 от morpheous87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #8 Отговорено 6 Август, 2014 По-добре вкарай малко пари в хубави гуми и ремап на колата, вместо в спирачки, от които така и така нямаш проблеми за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morpheous87 36 #9 Отговорено 7 Август, 2014 По-добре вкарай малко пари в хубави гуми и ремап на колата, вместо в спирачки, от които така и така нямаш проблеми за сега Че ще вкарам пари в гуми и джанти то е неизбежно. Така че това няма какво да се коментира Все пак винаги съм бил взискателен към спирачки и като цяло сигурността на пътя, така че ще "набия" пари в тях със сигурност, въпроса е само колко и за какво А ремап-а е дълга тема и вероято за друго място, но и за него мисля. Само ще вметна един въпрос за ремап на колата --> какви допълнителни промени ще наложи (хардуер) по колата, и до каква степен ще повиши износването на дадени компоненти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #10 Отговорено 7 Август, 2014 Хубаво говориш за "взискателен към спирачки" и "сигурност на пътя", но реално какъв проблем се опитваш да решиш? Понеже текущите ти спирачки са предвидени, изтествани както от Хонда, така и от стотиците хиляди собственици на автомобила по цял свят като надеждни и спиращи Същите тези спирачки са изтествани и на модела със 190кс бензин. Убеден ли си, че слагайки някакви непредвидени, неизтествани спирачки на старата си хидравлична система, ще имаш по-голяма сигурност, че няма да откажат и че ще спират по-добре? Понеже аз си мисля точно обратното (сам питаш за износване на други компоненти, потенциални проблеми и тн). Точно това би ми бил аргумента да не се "ебавам" със спирачките - че накрая ще натаманиш някакви лачени брембота, които няма да работят оптимално. Не ми отговаряй на горните въпроси - отговори си на себе си. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanio_tt 17 #11 Отговорено 7 Август, 2014 Е все някой по-екстремен е забил на 7цата EBC дискове и червени(керамик) накладки - да каже как е положението. morpheous87, то всъщност проблема в кривене на дискове ли се изразява или ти се струва че супортите "хапят" слабо. Да няма въздух в системата, спирачната течност подменил ли си я? На мене лично ми харесва 2.4 190hp след фейса как спира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове