Jump to content
morpheous87

Ъпгрейд на спирачната система на Акорд 7ца

Recommended Posts

Здравейте,

 

Акорд-а си е за смяна на спирачни компоненти. И си мислех дали вместо да купувам ОЕМ-ски части да не нагазя в дълбокото. Предварително да отговоря на тези, които ще кажат: Не ти трябват такива спирачки на 2.2 i-CTDI. ---- > Ами аз пък искам такива  :punk:

 

Идеята е да се мине на много сериозни компоненти. Колата и с добри ОЕМ-ски компоненти пак не ми харесва как спира. 

 

За предните спирачки:

 

      - преминаване от ОЕМ 300мм дискове към ОЕМ 320мм от Акорд 8-ма генерация.

      - подмяна на спирачните апарати със Brembo 6 бутално 17z като тези

Публикувано изображение

 

 

За задни спирачки:

       - подмяна на сегашните 260мм дискове със ОЕМ-ски но предни за 7-ца 300мм дискове.

       - естествено смяна на апаратите със 4 бутално Brembo като тези:

Публикувано изображение

 

 

 

За апаратите ще се наложи да се правят преходници за да се монтират на мястото на сегашните отвори, предполагам ще се намери майстор/фирма да ги изработи.

 

 

Знам, че такъв ъпгрейд реално не е нужен, но ако е възможно да се направи не ми пука не е е нужно. Знам и че с подмяната на сегашните предни апарати със 4 бутални ще е предостатъчно да се подобри спирането на колата, но ако ще е гарга искам да е рошава.

 

Единствените опасения са ми: ще може ли спирачната помпа да сработи с тези апарати? Ще се наложи ли някаква модификация? АВС-а дали ще има проблеми с таква промяна?

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти  харесва как спира заради амортисьорите.....Иначе проект Брембо много ме сърби и мен ....даваи  снимки,дръж ни в течение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти  харесва как спира заради амортисьорите.....

 

 

Може ли да обясниш какво имаш предвид че ми стана интерестно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислил ли си за джантите? Там нещата също са интересни.

EТ-то трябва да е друго, заради апаратите. ОЕМ-ските са доста по-тесни, защото нямат бутала от външната страна.

За зимата няма да можеш да сложиш по-малки джанти.

Задните дискове на 7цата не са вентилирани, следователно и доста по-тесни от предните.

Вариант да вземеш от някоя блъсната 8ца цялата спирачна система със дискове и супорти и да се напасне някак си на 7цата би бил доста по-евтин ми се струва.

 

пп. А това Brembo на снимките от каква кола е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата ти ще ускорява по-бавно,гарантирам ти.Преди 3-4 дена смених на моя Type R дисковете със спорти(нарязани и надупкани),предните са 300,а задните 260.Разликата в тежестта между ОЕМските и тези новите е средно по 1 кг на гума,като за предните е дори повече.Та..... големите спирачки ще ти тежат на предницата особенно + 20мм

Аз направих тази смяна защото за спирания от 260 до 80 5-6 пъти по магистралата и после оставаш без спирачки,иначе ОЕМските са перфект и нямах никакви оплаквания.Ако колата ти не се кара екстремно файда да си даваш парите според мен няма.По добре сложи едни спортни дискове и добри накладки и си свиркай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

// оффотпик Колега, хубаво, че искаш точно такива спирачки - ама като купиш апаратите, смениш дискове, джанти - накрая ще набиеш 2000-3000лв, за да спираш малко по-бързо на кола, която не е за спортни изпълнения и то това е ако не трябва да сменяш спирачни помпи и други модули. Виж, да ги слагаше на ремапнат Civic - има си поне някаква фенщина, но в твоя случай може би да си събираш парите за 2.4 8ма генерация има повече смисъл.

 

А за опасенията ти дай някакви спецификации на спирачките или точен модел. Защо не попита преди да ги купиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за опасенията ти дай някакви спецификации на спирачките или точен модел. Защо не попита преди да ги купиш.

 

Ами, не съм купувал нищо още. Все още съм на процес обмисляне и напасване на идеи. След доста ровене и четене и по чуждестранни форуми, стигнах до заключение, че е прекалено, не само от към инвестиция ми просто е ненужно чак в такава степен. Имам предвид 6 бутални апарати от пред с 320мм дискове. 

Като че ли за момента най-удачен вариант ми се струва смяна на предните апарати с 4 бутални брембо ( да кажем от Алфа GT) малко по-големи са, диаметъра на диска се запазва, главоболията намаляват. Остава само да се направи адаптор за супортите на апаратите.

Отзад пак брембо но 2 бутално, от някое субаро примерно, пак със запазване на диаметъра на диска. Така мисля ще се мине с най-малко инвестиции и главоболия по напасванията. Предполагам и, че все пак ще започне да спира по-добре.

 

 

P.S. снимките са произволни от нета, 6 буталните са от Порше 4-буталните от Алфа.

Редактирано от morpheous87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре вкарай малко пари в хубави гуми и ремап на колата, вместо в спирачки, от които така и така нямаш проблеми за сега ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре вкарай малко пари в хубави гуми и ремап на колата, вместо в спирачки, от които така и така нямаш проблеми за сега ;)

 

Че ще вкарам пари в гуми и джанти то е неизбежно. Така че това няма какво да се коментира  :whistle:  Все пак винаги съм бил взискателен към спирачки и като цяло сигурността на пътя, така че ще "набия" пари в тях със сигурност, въпроса е само колко и за какво  :yes:  А ремап-а е дълга тема и вероято за друго място, но и за него мисля. Само ще вметна един въпрос за ремап на колата -->  какви допълнителни промени ще наложи (хардуер) по колата, и до каква степен ще повиши износването на дадени компоненти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво говориш за "взискателен към спирачки" и "сигурност на пътя", но реално какъв проблем се опитваш да решиш? Понеже текущите ти спирачки са предвидени, изтествани както от Хонда, така и от стотиците хиляди собственици на автомобила по цял свят като надеждни и спиращи :) Същите тези спирачки са изтествани и на модела със 190кс бензин. Убеден ли си, че слагайки някакви непредвидени, неизтествани спирачки на старата си хидравлична система, ще имаш по-голяма сигурност, че няма да откажат и че ще спират по-добре? Понеже аз си мисля точно обратното (сам питаш за износване на други компоненти, потенциални проблеми и тн). Точно това би ми бил аргумента да не се "ебавам" със спирачките - че накрая ще натаманиш някакви лачени брембота, които няма да работят оптимално. Не ми отговаряй на горните въпроси - отговори си на себе си.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е все някой по-екстремен е забил на 7цата EBC дискове и червени(керамик) накладки - да каже как е положението.

  morpheous87, то всъщност проблема в кривене на дискове ли се изразява или ти се струва че супортите "хапят" слабо. Да няма въздух в системата, спирачната течност подменил ли си я? На мене лично ми харесва 2.4 190hp след фейса как спира.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...