Jump to content
h5rov

Подробности за бензиновите двигатели на 7ма генерация

Recommended Posts

Здравейте,

 

насочил съм се към покупка на Honda Accord 7ма генерация.

Прочетoх обстойно темата "Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)"

Изискванията са ми да е бензинова и автоматик.

Бях се насочил към 2.0 двигателя, но предвид липсата на някои екстри съм разколебан.

Не ме вълнува толкоз мощността, смятам, че 155кс ще са ми достатъчни, а и разхода е по-добър, но ако попадна и на хубав екземпляр и за 2.4 няма да се поколебая.

 

Питанията са ми следните,

 

- 2.0 Бензинов i-Vtec 155кс с 5 скоростна ръчна или автоматична кутия- 2.4 Бензинов i-Vtec 190кс с 6 скоростна ръчна или 5 скоростна сенквенционална автоматична кутия

 

Това значи ли, че вида на автоматичната скоростна кутия при 2та вида двигатели е различна и кое е по-добро и съответно с какви евентуални проблеми е свързано.

 

- Най-базово с 2.0 i-Vtec, характеризира се с липса на автопилот (круз контрол) и табло светещо в БЯЛО - има копчета само в едната половина на волана- Sport с 2.0 i-Vtec и 2.2 i-CTDi - имат автопилот, таблото свети в ЧЕРВЕНО

 

Като цяло държа на автопилот (круз контрол), но при 2.0 го има само в Sport модификацията. Каква е разликата при нея с обикновената. Има ли разлика във возия, по-твърда ли е или има други разлики?

 

И не на последно място смятам задължително да и сложа газов инжекцион. Има ли значение кой от тези 2 двигателя ще избера? И имат ли някакви особенности при тази модификация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че разбирам ама тва животно "5 скоростна сенквенционална автоматична кутия" не е ли от онези ръчни кутии със съедител дето моторчета бутат на предходна и следваща предавка, както и натискат съединител вместо тебе.. Ако не греша - добави към проблемите на ръчните кутии още няколко възможни проблема....

 

Като ти четох въпросите и ми се сториха познати .. та мисля, че си карал Sport модификация ама дизел.. разлките от нормалната са в салон, централна конзола, табло и т.н. Мисля че няма никаква разлика в окачването..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в окачването има разлика !

моята като дойде беше със спортни пружини 5 или 6 см бяха по ниски !

смених ги с пружини от дизелов акорд комби и всичко си дойде на мястото .

Tourer 2.0 Sport

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...