SeSSion 6 #1 Публикувано 20 Юли, 2014 Здравейте, от скоро имам въпросната кола и имам 2 въпроса. Първият е възможно ли е да влиза вода от друго място в багажника освен въздуховодите и стоповете. Въздуховодите ги оправих сега остават стоповете. Вторият въпрос е кое регулира оборотите на празния ход, d14z2. На B18-ката си беше отзад на колектора, но тук няма такова. И последен въпрос, май станаха 3 . Има ли смисъл от смяна на входящ колектор и с какъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 20 Юли, 2014 1-най-вероятно стоповете,или виж под резервната гума. 2-виж на дросела отдолу. 3-зависи какво искаш,ако е само колектор-няма смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #3 Отговорено 20 Юли, 2014 1 и 2 ще ги видя утре. Иначе виждам че се стига отстрани, защото в момента нямам абсолютно никакви пластмаси в багажника, оголена е до предните седалки. А до 3- От какво има смисъл? Като цяло какви са вариантите за засилване. Знам, че двигателят не е най- бегунския, но просто искам да му направя нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги Георгиевв 9 #4 Отговорено 24 Юли, 2014 (Редактирано) Маркучето за течността на зодната седалка ти е спукано някъде. И аз го имам този проблем. Редактирано 24 Юли, 2014 от Георги Георгиевв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #5 Отговорено 24 Юли, 2014 Пичове, Джазаджии наскоро решиха проблема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=92041 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 24 Юли, 2014 Много полезна тема!Браво на колегите. Относно въпроса на автора за засилване тука се влиза във филма-глава,делко,комп,инсталация,смукателен и изпускателен колектор,за да има разлика че нещо си направил и да тръгне колата.Като сложиш смукател или спортен филтър нищо не става.Нали освен въздух на тази кола и трябва и гориво в съответното отношение.За да изкара коне трябва да има от какво.Ако все пак си решил да влизаш във филма пиши на ЛС.Аз имам готов такъв сет,може да се разберем нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #7 Отговорено 7 Август, 2014 (Редактирано) Намазах стоповете със силикон и вентилационните отвори и мисля, че от тогава не е влизала вода. При мен си личаха следите, от къде е минавала водата и двете следи водеха до стопове/вентилационни отвори. Относно засилването, най-вероятно ще е по-голям двигател, поне D16. Интересуваше ме просто дали може да се направи нещо по този "без пари". Сега със ремъците много се чудя дали да сложа олекотени ролко, не защото се надявам да стане нещо, колкото това, че от доста време съм си го наумил и така... П.п. Още един въпрос, дане отварям 1000 теми:Симптоми:1. Задната чистачка, като я включа не спира след известно време за да почне на интервали, само чисти... та се къса.2. Като пусна вода на стъклото чистачките не се пускат... може би са мързеливи.Идеи от какво може да е? )) Редактирано 7 Август, 2014 от SeSSion Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #8 Отговорено 7 Август, 2014 Ми от модела на колата е, контрола на задната чистачка и пръскалка се извършва от задкормилното устройство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #9 Отговорено 7 Август, 2014 Въпросът е, че като пусна вода чистачката не се пуска, също е и на предните стъкла. Пръскалките си пръскат, а чистачките не реагират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #10 Отговорено 8 Август, 2014 Точно така, включваш си чистачките и въртиш ключето за да пуснеш вода, може и в обратен ред...не става автоматично, ако това имаш предвид...и аз трудно свикнах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #11 Отговорено 8 Август, 2014 Значи колко и вода да пръскам чистачките няма да се пуснат, както на останалите коли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове