gnggen 4 #1 Публикувано 20 Юни, 2014 Здравейте! Та понеже колата ми загряваше във високите обороти и след смяна на радиатор и капачка проблема си остана.С много четене на теми във форума и консултации от майстори реших да сменя гарнитурата на главата.Закарах колата на сервиз за смяна,като я отвориха ми казаха че ще трябва и гумички на клапани,сигменти на буталата,понеже горила масло и след шлаифа на главата и клапаните щяла да увеличи компресия и ако не сменя сигментите да прави кълбета дим.Казах добре сменяй!Но след всичкия този ремонт колата вече не е както беше подавам газ нолата е супер мудна голяма загоба на мощност двигателя е D16W3 116к.с.Та молбата ми е според вас тези "МАЙСТОРИ" какво са ми направили на колата за да не върви така както преди ремонта.На дино тест на 6500 оборота показва 92к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 20 Юни, 2014 Трудно е да се даде отговор на нещо правено от друг човек,при положение че при такъв ремонт може да се сгреши на много моменти. Неправилен избор на размер сегменти,в шлайфане на главата-възможно е да е второ или трето шлайфане,вероятно не е купена тук нова.От тук се променя зацепването , защото пада по-ниско ролката на разпределителния вал.Може по начало да не е зацепен добре.?Неправилно регулирани клапани? Карал съм повече от 3 год. точно този мотор,моите съждения произлизат от директни впечтления при няколко коли след такива ремонти.Може да ти побелее косата след такива майстори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #3 Отговорено 20 Юни, 2014 от не правилно зацепване може да загуби доста мощност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #4 Отговорено 21 Юни, 2014 Най-вероятно грешно зацепен ремък, но от друга страна на дино, което мери конете на гумите трябва да даде толкова. На мотора може да е 116, но като се вземат предвид загубите идват 90-тина на гумите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 23 Юни, 2014 3 най-вероятни причини за невървене:Неправилно зацепен ремък(или нужда от раздвижна ролка, поради прекомерно пилене), както колегите споменаха.Ненастроен аванс(делкото в закъснение или прекалено предварение)Неправилна топлинна хлабина на клапанитеДиното е хубаво нещо, но щом няма преди и след, значи не е меродавно. от друга страна собственика казва, че не върви. Значи майсторите са се оакали. Демек дори и проблема да се разреши само с една от горните точки, то задължително и другите две трябва да се проверят. А, може пък майсторите да са омазали нещо друго. Човешкият гений в безграничен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове