Jump to content
jimi

b16 block/b18 head ?

Recommended Posts

Интересувам се , за тази конфигурация какви шпилки на АРП трябва да взема за б16 или за б18 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16Sent from my HTC One mini using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блока е 81.5мм на цилиндър , дали ще е удачно да сложа оригинална гарнитура на 81 ? Ремък от б16 ли да сложа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мотора е пълен хибрид, и по пътя на логиката, би трябвало да е бавен... атмосверен понеБ18ц4 глава и кутия, Б16 блок,  биели eagle , бутала Wiseco (10:1 предполагаемо). Интересно ми е, дали ще мога да сложа всмукател от б16, или да ползвам б18ков (който изглежда с по големи отвори, и дали съм задължен да сложа раздвижени ролки било то атмосверка или турбо ? (какъв точно е ефеекта)Не съм избирал аз тоя начин на сглобка, чувал съм , че се прави обратно но тия части имах и реших да пробвам как е Б серията сравнена с D

 

Гарнитурата между другото става и за 81.7мм

Редактирано от jimi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,защо не взе б18 или б20 блок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз още преди да си взема хонда си купих Б18ц4 , един приятел пръсна англичанката и аз го взех  :whistle:  Взех си Д15ка уж да ползвам купето, защото харесвам купе 5та (надъхах се от филма, като крадяха тировете с техниката :D :D ) но д15ката излезе сериозно мини ме, което даваше равно 15 на драг (и размаза доста по силни коли), пробвах го на сливен и реших , че вече нема на къде с тая д15ка... (въртяха ми се некви нитро системи в главата) Въртяха ми се нитро системи на 1.5 в главата но разбрах, че тва нещо квото и да се прави под 14 сек нема да слезе (атмосверка) и реших да обновя б18ката, да обаче изпадна блок б16 с ковани бутала и биели с цел 400-500 коня и реших да оставя б18 блока резерва ( един ден дъртън ризи дал господ :D ) и, като цяло тва е причината :) мисля, че постъпих малко прибързано с тоя б16 блок, естествено, че е по добре б18 блока но махнах Д-серията, а хондата седи вече 1 месец без мотор и ми се кара много и така :)не ме притеснява толкова слуховете, че главата на б18 пускала по малко ( за мене са еднакви) притеснява ме, кутията с9б , че ще е мудна , но все още нищо не знам , така, че не мога да предположа :) Гледах няколко теми от англия б16а2 с оборудвана пача и всмукател от б18 и извади 150whp  Но тоя всмукател , като го гледам така, ми се струва много смотан .

 

с Д15ката немаше 1.5 и 1.6 (само с б16 не съм пробвал) да ме бият, опели гси-та им бяха нужни валове и сериозни тунинг части но.... тва е в миналото, нека погледнем към 8300+ оборрота :)Искам да посъветвам колегите, които са тръгнали да правят турбо с цел 400-500 коня, ако нямат 2 бона само подковаване на блока (тва без ризи) въобще да не се хващат, разходите излизат 2 пъти над тва, което смятях аС :D 

 

Един въпрос: Мога ли да си ползвам цялата инсталация от мини-ме то, или трябва нещо да се преправя ? Ще карам с п28 , компа от б18 мисля да не го ползвам :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е сглобена и се движи вече :) карам я до 3000оборота и е неочаквано добре, точно , като д-серия върви в ниските, не знам защо но факт (може би заради колектора 4-2-1)Има естествено козметични проблеми за дооправяне но не са проблем, има само един проблем , който не мога да реша и тва е разхода. 20 на 100 не ми се струва нормално на мене..... Сложих чип от б20 в-тек миришеше на суров бензин, след тва сложих п30 сток комп от б16 и пак си взема доста бензин. Някой може ли да даде съвет къде да търся проблема ?

 

и другия проблем, е , че немога да й сваля оборотите под 1500, нито от болчето на дросела, нито от жилото, сложа ли п28 с чипа се оправя, сложа ли п30 под 1500 не падат

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой бургаски мапър да я види? За мен, не би трябвало количеството гориво на сток P30 да и е проблем, по-скоро запалването трябва да се пипне. В момента нямам нито лаптоп, нито програматор иначе можеше да ти скалъпя нещо работещо.

Сега видях датата на поста, оправи ли проблема?

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да проблема беше дюзите на б18ц4 не работят в синхрон със п28, сложих други 240ки от д16 и стана, пак е богата но е добре. Мисля другата крачка да е 2 ролки раздживни и дино стенд поне докато почна да я правя турбо колата да е в кондиция.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...