jimi 291 #1 Публикувано 10 Юни, 2014 Интересувам се , за тази конфигурация какви шпилки на АРП трябва да взема за б16 или за б18 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 10 Юни, 2014 B16Sent from my HTC One mini using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #3 Отговорено 14 Юни, 2014 блока е 81.5мм на цилиндър , дали ще е удачно да сложа оригинална гарнитура на 81 ? Ремък от б16 ли да сложа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #4 Отговорено 4 Юли, 2014 (Редактирано) Мотора е пълен хибрид, и по пътя на логиката, би трябвало да е бавен... атмосверен понеБ18ц4 глава и кутия, Б16 блок, биели eagle , бутала Wiseco (10:1 предполагаемо). Интересно ми е, дали ще мога да сложа всмукател от б16, или да ползвам б18ков (който изглежда с по големи отвори, и дали съм задължен да сложа раздвижени ролки било то атмосверка или турбо ? (какъв точно е ефеекта)Не съм избирал аз тоя начин на сглобка, чувал съм , че се прави обратно но тия части имах и реших да пробвам как е Б серията сравнена с D Гарнитурата между другото става и за 81.7мм Редактирано 4 Юли, 2014 от jimi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #5 Отговорено 5 Юли, 2014 колега,защо не взе б18 или б20 блок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #6 Отговорено 5 Юли, 2014 аз още преди да си взема хонда си купих Б18ц4 , един приятел пръсна англичанката и аз го взех Взех си Д15ка уж да ползвам купето, защото харесвам купе 5та (надъхах се от филма, като крадяха тировете с техниката :D ) но д15ката излезе сериозно мини ме, което даваше равно 15 на драг (и размаза доста по силни коли), пробвах го на сливен и реших , че вече нема на къде с тая д15ка... (въртяха ми се некви нитро системи в главата) Въртяха ми се нитро системи на 1.5 в главата но разбрах, че тва нещо квото и да се прави под 14 сек нема да слезе (атмосверка) и реших да обновя б18ката, да обаче изпадна блок б16 с ковани бутала и биели с цел 400-500 коня и реших да оставя б18 блока резерва ( един ден дъртън ризи дал господ ) и, като цяло тва е причината мисля, че постъпих малко прибързано с тоя б16 блок, естествено, че е по добре б18 блока но махнах Д-серията, а хондата седи вече 1 месец без мотор и ми се кара много и така не ме притеснява толкова слуховете, че главата на б18 пускала по малко ( за мене са еднакви) притеснява ме, кутията с9б , че ще е мудна , но все още нищо не знам , така, че не мога да предположа Гледах няколко теми от англия б16а2 с оборудвана пача и всмукател от б18 и извади 150whp Но тоя всмукател , като го гледам така, ми се струва много смотан . с Д15ката немаше 1.5 и 1.6 (само с б16 не съм пробвал) да ме бият, опели гси-та им бяха нужни валове и сериозни тунинг части но.... тва е в миналото, нека погледнем към 8300+ оборрота Искам да посъветвам колегите, които са тръгнали да правят турбо с цел 400-500 коня, ако нямат 2 бона само подковаване на блока (тва без ризи) въобще да не се хващат, разходите излизат 2 пъти над тва, което смятях аС Един въпрос: Мога ли да си ползвам цялата инсталация от мини-ме то, или трябва нещо да се преправя ? Ще карам с п28 , компа от б18 мисля да не го ползвам 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #7 Отговорено 22 Юли, 2014 колата е сглобена и се движи вече карам я до 3000оборота и е неочаквано добре, точно , като д-серия върви в ниските, не знам защо но факт (може би заради колектора 4-2-1)Има естествено козметични проблеми за дооправяне но не са проблем, има само един проблем , който не мога да реша и тва е разхода. 20 на 100 не ми се струва нормално на мене..... Сложих чип от б20 в-тек миришеше на суров бензин, след тва сложих п30 сток комп от б16 и пак си взема доста бензин. Някой може ли да даде съвет къде да търся проблема ? и другия проблем, е , че немога да й сваля оборотите под 1500, нито от болчето на дросела, нито от жилото, сложа ли п28 с чипа се оправя, сложа ли п30 под 1500 не падат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #8 Отговорено 15 Август, 2014 (Редактирано) Няма ли някой бургаски мапър да я види? За мен, не би трябвало количеството гориво на сток P30 да и е проблем, по-скоро запалването трябва да се пипне. В момента нямам нито лаптоп, нито програматор иначе можеше да ти скалъпя нещо работещо. Сега видях датата на поста, оправи ли проблема? Редактирано 15 Август, 2014 от Marcus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #9 Отговорено 19 Август, 2014 да проблема беше дюзите на б18ц4 не работят в синхрон със п28, сложих други 240ки от д16 и стана, пак е богата но е добре. Мисля другата крачка да е 2 ролки раздживни и дино стенд поне докато почна да я правя турбо колата да е в кондиция. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове